پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لامبورگینی

مرکز تحقیقاتی فیبرکربن لامبورگینی در سیاتل بازگشایی شد

شرکت لامبورگینی شاید بیشتر فعالیت های تولیدی خود را در ایتالیا انجام می دهد اما به نظر می رسد قصد داشته جهت دستیابی به نوآوریهای جدید در خارج از خاک ایتالیا فعالیت هایی انجام دهد. این کمپانی به تازگی در سیاتل و واشنگتن مرکز تحقیقاتی فیبرکربن و محصولات کامپوزیتی آزمایشگاهی بازگشایی کرده است. این مرکز […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲ تیر ۱۳۹۵

شرکت لامبورگینی شاید بیشتر فعالیت های تولیدی خود را در ایتالیا انجام می دهد اما به نظر می رسد قصد داشته جهت دستیابی به نوآوریهای جدید در خارج از خاک ایتالیا فعالیت هایی انجام دهد. این کمپانی به تازگی در سیاتل و واشنگتن مرکز تحقیقاتی فیبرکربن و محصولات کامپوزیتی آزمایشگاهی بازگشایی کرده است.

این مرکز قطعا می تواند با تحقیقات خود، نسل بعدی اتومبیل های کمپانی را با بدنه ای کم وزن همراه سازد. خودروی Countach Quattrovalvole، نخستین اتومبیل لامبورگینی با قطعات فیبرکربنی بوده که توانست موفق ظاهر شود. برای مثال ACSL کامپوزیت به ثبت رسیده این شرکت، کمک خواهد کرد تا مواد سبک وزنی جهت تولید قطعات ساختاری کم وزن به کار گرفته شود.

این مواد برای نخستین بار روی Sesto Elemento قرار گرفت و وزن آن را 998 کیلوگرم ساخت. مرکز ACSL جدید نیز با شرکت بوئینگ به منظور بهبود قطعات فیبرکربنی بهبودیافته به کار خود ادامه خواهد داد. جالب توجه می باشد که نتیجه این همکاری به تولید چه محصولاتی ختم خواهد شد.

گذشته از لامبورگینی، ب ام و نیز در شهر Moses Lake واشنگتن، مرکز تولید مواد سبک برای تولید بدنه i3، i8 و برخی دیگر احداث کرد. این بازگشایی موجب شد تا ب ام و بتواند نتایج خوبی را در زمینه تولید بدنه سبک وزن برای برخی مدل های خود بدست آورد.

قطعا شرکت های دیگری نیز در این راه قدم گذاشته و سرمایه گذاری بزرگی خواهند کرد.

منبع:

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی