پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراخوان هوندا به دلیل نقص فنی

نقص ایربگ در هوندا ماجرا شد

یک زن مالزیایی به دلیل ضربه شدید ایربگ هوندا حین تصادف جان خود را از دست داد. همین حادثه باعث شد هوندا 145 هزار خودرو را به کارخانه بازگرداند. ایربگ خودرو هوندا زن مالزیایی بعد از یک برخورد جزئی پاره و منجر به مرگ راننده شد. پس از این حادثه شرکت هوندا مالزی طی فراخوانی 145 […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۸ تیر ۱۳۹۵

یک زن مالزیایی به دلیل ضربه شدید ایربگ هوندا حین تصادف جان خود را از دست داد. همین حادثه باعث شد هوندا 145 هزار خودرو را به کارخانه بازگرداند.

ایربگ خودرو هوندا زن مالزیایی بعد از یک برخورد جزئی پاره و منجر به مرگ راننده شد. پس از این حادثه شرکت هوندا مالزی طی فراخوانی 145 هزار خودرو این شرکت را به دلیل نقص در سیستم ایمنی و کیسه‌هوای سرنشین به کارخانه بازگرداند.
یک مقام مسئول در سیستم امداد و آتش‌نشانی مالزی در این رابطه گفت: زمانی که به محل حادثه رسیدیم مشاهده کردیم که ضربه کیسه هوا باعث پاره‌ شدن قفسه سینه راننده شده و موجب مرگ وی شده است.

هوندا به عنوان برندی معتبر در صنعت خودروسازی شناخته می شود و محصولات آن همگی به کیفیت و دوام بالا شهرت دارند. اما در رابطه با این نقص فنی، مقامات هوندا موتورز توکیو تاکنون اظهار نظری در این رابطه نکرده اند. تاکنون 11 مورد مرگ و بیش از 100 مورد گزارش در رابطه با آسیب ناشی از نقص سیستم ایمنی و کیسه‌های هوا در سراسر جهان مخابره شده است. اتفاقا در نوامبر سال گذشته، یک زن 43 ساله خانه‌دار در مالزی، به دلیل فعال شدن ایربگ هوندا در یک تصادف جان خود را از دست داد.
هوندا همچنین دو مرگ دیگر را که مربوط به نقص فنی در سیستم کیسه هوا بود، در آوریل و مه سال جاری را تأیید کرده است.

شرایط فروش نقدی و اقساطی هوندا CRV (تیر 95)

نسل بعدی هوندا CR-V هفت صندلی خواهد بود

فراخوان پژو پارس 93 و 94 توسط ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی