پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرایط فروش جک J5

شرایط فروش تابستانی جک J5

شرکت کرمان موتور، شرایط فروش جک J5 منوآل و اتوماتیک را برای فصل تابستان اعلام کرد. خریدارانی که تمایل به خرید جک J5 دارند می توانند برای مدل گیربکس دستی 517 میلیون و100 هزار ریال در 2 مرحله پرداخت نمایند. در مرحله اول پرداخت تنها 200 میلیون ریال واریز می شود و مابقی مبلغ در هنگام صدور دعوت […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۸ تیر ۱۳۹۵

شرکت کرمان موتور، شرایط فروش جک J5 منوآل و اتوماتیک را برای فصل تابستان اعلام کرد.

خریدارانی که تمایل به خرید جک J5 دارند می توانند برای مدل گیربکس دستی 517 میلیون و100 هزار ریال در 2 مرحله پرداخت نمایند. در مرحله اول پرداخت تنها 200 میلیون ریال واریز می شود و مابقی مبلغ در هنگام صدور دعوت نامه از شما دریافت خواهد شد.

با خرید خودرو «جک J5 » به این روش خریدار از 6 میلیون ریال تخفیف نقدی و 21 درصد سود مشارکت بهره مند می شود و در صورت انصراف شما می توانید 19 درصد سود به همراه مبلغ واریزی خود را دریافت کنید.

تاریخ تحویل جک j5 در 2 ماه پایانی پاییز 95 اعلام شده است. همچنین کرمان موتور برای خریداران نسخه اتوماتیک j5 نیز یک پیشنهاد ویژه دارد.

برای خرید «جک J5 »دنده اتوماتیک شما می توانید از روش های یک مرحله ای و دو مرحله ای در پرداخت استفاده کنید و مالک مدل دوست داشتنی j5 اتوماتیک شوید.

مبلغ قطعی اعلام شده برای جک جی5 رقم 627 میلیون 100 هزار ریال است که در روش یک مرحله ای شما با واریز کل این مبلغ در مرداد 95 می توانید J5 اتوماتیک را تحویل بگیرید.

در صورتی که ترجیح می دهید این مبلغ را در دو مرحله پرداخت نمایید بهتر است بدانید که مبلغ ثبت نامی شما تنها 250میلیون ریال است و مابقی مبلغ در هنگام صدور دعوتنامه از شما دریافت می شود. خریداران جک J5 اتوماتیک نیز می توانند خودروی خود را در پاییز 95 دریافت نمایند.

به خریدارانی که شرایط پرداخت دو مرحله ای را انتخاب می کنند، 20 درصد سود مشارکت و 18 درصد سود انصراف تعلق می گیرد و به خریداران شرایط تک مرحله ای سودی بابت مشارکت داده نخواهد شد. اما؛ تمامی خریداران« j5» می توانند از تخفیف نقدی 26 میلیون ریالی بهره مند شوند.

اجبار در کاهش قیمت خودرو؟

راهنمای خرید خودروهای چینی در بازار ایران

 

شرایط فروش لیفان 820 و جک J5 (خرداد 95)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی