پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنز GLE جدید

شکار نسل جدید مرسدس بنز GLE

مرسدس بنز در حالی نسل جدید شاسی بلند GLE را مورد آزمایش های پیش از تولید قرار داده، که مدت کوتاهی از رونمایی نسخه فیس لیفت نسل سوم این خودروی محبوب در سال گذشته نمی گذرد. GLE در دسته شاسی بلندهای کوپه جای می گیرد و به نوعی رقیبی سرسخت برای ب ام و X6 […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۰ تیر ۱۳۹۵

مرسدس بنز در حالی نسل جدید شاسی بلند GLE را مورد آزمایش های پیش از تولید قرار داده، که مدت کوتاهی از رونمایی نسخه فیس لیفت نسل سوم این خودروی محبوب در سال گذشته نمی گذرد.

GLE در دسته شاسی بلندهای کوپه جای می گیرد و به نوعی رقیبی سرسخت برای ب ام و X6 به شمار می رود. در حالی که سال پیش مرسدس بنز از فیس لیفت نسل سوم GLE رونمایی کرد، به تازگی عکس هایی مخفی نشان از تحقیقات مرسدس بنز بر روی نسل چهارم این شاسی بلند محبوب دارد که قرار است در سال 2018 رونمایی شود.

بنز GLE جدید

با وجود پوشش مخصوص این نسخه آزمایشی، چیز زیادی از ظاهرش معلوم نیست. اما می توان فهمید طراحی پویاتر و صیقلی تری دارد و سبک و سیاق مدل های جدید مرسدس بنز را دنبال می کند. نسل جدید GLE بر پایه جدیدترین معماری مدولار پیشرفته MHA شکل گرفته و قطعات و تجهیرات مشترکی با بنز E کلاس جدید دارد.
بنز GLE جدید

طراحی چراغ های عقب هم شبیه به چراغ های افقی GLC، کراس اوور کوچک تر شده و در کل شکل و شمایل مدرن تری به خود گرفته. پلت فرم جدید علاوه بر کاهش وزن فضای کابین بیشتری را برای GLE جدید به ارمغان آورده است.

طیف گسترده ای از پیشرانه ها برای GLE جدید در نظر گرفته شده که اکثر آن ها با پیشرانه های E کلاس جدید مشترک هستند. پیشرانه های کم مصرف جدید از بنزینی و دیزل گرفته تا پلاگین هیبرید. شاید جالب ترین این پیشرانه ها نسخه 2 لیتری دیزل 191 اسبی باشد. از پیشرانه های 6 و 8 سیلندر توربو که برای مدل های AMG در نظر گرفته شده هم نباید گذشت.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی