پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چانگان CS35

آغاز تولید چانگان CS35 در سایپا کاشان

مدیرعامل سایپا کاشان از نهایی شدن مراحل تولید آزمایشی چانگان CS35 در شرکت سایپا کاشان خبر داد و گفت تولید انبوه این کراس اوور کوچک از تیرماه امسال آغاز شده است. فریبرز شهباز با بیان مطلب فوق گفت: با نصب خطوط تولید بدنه چانگان CS35 با ظرفیت تولید 8 دستگاه در ساعت در سالن بدنه و همچنین اصلاحات […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۵

مدیرعامل سایپا کاشان از نهایی شدن مراحل تولید آزمایشی چانگان CS35 در شرکت سایپا کاشان خبر داد و گفت تولید انبوه این کراس اوور کوچک از تیرماه امسال آغاز شده است.

فریبرز شهباز با بیان مطلب فوق گفت: با نصب خطوط تولید بدنه چانگان CS35 با ظرفیت تولید 8 دستگاه در ساعت در سالن بدنه و همچنین اصلاحات خطوط سالن های رنگ و مونتاژ، مراحل تولید آزمایشی این محصول آغاز و با توجه به کسب اهداف شاخص های کیفی، از اوایل تیرماه وارد فاز SOP (شروع تولید انبوه) شده است و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، به زودی محصول CS35 در دو مدل گیربکس اتوماتیک و گیربکس دستی به مشتریان عزیز تحویل خواهد شد.

وی افزود: توسط تیمی متشکل ازکارشناسان مهندسی وکیفیت سایپا کاشان وشرکت چانگان به منظور صحه گذاری قطعات و فرایندهای بدنه، رنگ و مونتاژ، انجام تست پیمایش 5000 کیلومتر (مسیرهای کوهستانی، شهری واتوبانی) شاخص های کیفی و عملکردی این محصول را مورد ارزیابی قرار دادند. ضمن اینکه در راستای اخذ استاندارد آلایندگی در مرحله TA (تست آلایندگی گازهای منتشره وآلایندگی صوتی) باشرکت بازرسی کیفیت و استانداردایران، تست 3000 کیلومتر و تست هایType 1,2,3، تستShed (تست سنجش میزان بخارات متصاعد شده بنزین و هیدروکربن ها در قسمت های مختلف خودرو) و نیز تست های صوتی در خر دادماه اتمام یافته و در حال حاضر این محصول مراحل پایانی دریافت مجوز شماره گذاری از سازمان ملی استاندارد و پلیس راهور ناجا را طی می کند.

مدیرعامل سایپا کاشان در ادامه با پیش بینی انجام به موقع تعهدات و واگذاری خودروهای ثبت نامی به مشتریان عزیز اظهار امیدواری کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان شهریور ماه، بیش از 1000 دستگاه از این محصول در شرکت سایپا کاشان تولید و تحویل مشتریان خواهد شد.

وی با اشاره به تاکیدات مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا مبنی بر لزوم سرعت بخشی داخلی سازی قطعات این خودرو بیان داشت: با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های شرکت سایپاکاشان، از حضور سرمایه گذاران کشور و منطقه جهت قطعه سازی و ایجاد شبکه تامین قطعات در مجاورت این کارخانه که موجب رشد و توسعه صنعتی و اقتصادی منطقه، ایجاد اشتغال، کاهش هرینه های حمل و نقل قطعات، کاهش ترافیک جاده ای، بهبود زنجیره تامین و…. خواهد شد، استقبال می کنیم.

مدیرعامل سایپاکاشان در بخش دیگری از اظهارات خود خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی ها، قصد داریم تا پایان امسال در فاز نخست حدود 21 درصد از قطعات این خودرو را در داخل کشور تولید نموده و در فازهای بعدی، عمق داخلی سازی این محصول را افزایش دهیم.

جالب است بدانید در حال حاضر شرکت چانگان با خودروسازان بزرگی چون فورد، سیتروئن، مزدا و ولوو همکاری می کند.

شرایط فروش چانگان CS35 به مناسبت نوروز 96

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی