پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه کاین جدید

صدای پای سومین نسل پورشه کاین به گوش می رسد

عکاسان مخفی توانستند نسل سوم پورشه کاین را در حال تست در جاده های روستایی اسپانیا شکار کنند. کاین بزرگ ترین شاسی بلند پورشه و یکی از محبوب ترین محصولات این خودروساز اشتوتگارتی است. به تازگی عکاسان مخفی توانستند از نسل سوم پورشه کاین که در جاده های روستایی اسپانیا با ظاهری مخفی شده در […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۳ تیر ۱۳۹۵

عکاسان مخفی توانستند نسل سوم پورشه کاین را در حال تست در جاده های روستایی اسپانیا شکار کنند. کاین بزرگ ترین شاسی بلند پورشه و یکی از محبوب ترین محصولات این خودروساز اشتوتگارتی است.

به تازگی عکاسان مخفی توانستند از نسل سوم پورشه کاین که در جاده های روستایی اسپانیا با ظاهری مخفی شده در حال گذراندن مراحل تست آزمایشی بود عکسبرداری کنند. با اینکه نمای ظاهری کاین جدید کاملا پوشانده شده، اما به نظر می آید طراحی نسل سوم کاین ریشه در نسل های گذشته خود دارد.

پورشه کاین جدید

کاین جدید شباهت زیادی با نسل های قبلی خود دارد و به نظر می رسد تغییرات زیادی در قسمت های نمای جلویی، زاویه سقف و اسپویلر عقب انجام نشده باشد. گویا پورشه در طراحی نسل جدید کاین دست به عصا حرکت کرده و این محصول استراتژیک را زیاد تغییر نداده است. در نمونه شکار شده به نظر می رسد خطوط درب موتور باز طراحی شده است و قسمت عقبی هم دچار تغییراتی بخصوص در مجموعه چراغهای عقب شده است.

 

انتظار آن می رود تا فضای داخل کابین کاین بسیار شبیه به پانامرا ۲۰۱۷ باشد و در آن از طراحی کابین هواپیما الهام گرفته شده و یک صفحه نمایش بزرگ برای کنترل سیستم های مختلف کابین استفاده شود.پورشه کاین جدید

در سال ۲۰۰۳ پورشه ، کاین را به عنوان خودروی SUV لوکس و تمام عیار معرفی کرد که تا سال ۲۰۱۱ این خودرو تا حد زیادی بدون تغییر باقی ماند. در سال ۲۰۱۱ نسل دوم کاین علاوه بر طراحی تازه و تغییراتی که باعث شده بود وزن خودرو کاهش پیدا کند معرفی شد. حال باید منتظر ماند و دید پورشه برای نسل سوم کاین چه تغییراتی را اعمال کرده است .

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی