پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Lifan_X50_لیفان_ایکس 50

لیفان X50 را دو مرحله ای بخرید (مرداد 95)

کرمان موتور از فروش دو مرحله ای لیفان X50 ویژه مرداد ماه خبر داد. کرمان موتور اعلام کرد قیمت قطعی  536,750,000 ریال است که طی دو مرحله به فروش می رسد. بنا بر اعلام کرمان موتور زمان تحویل لیفان X50 مهر و آبان است. همچنین سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند وتنها با تسویه حساب […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

کرمان موتور از فروش دو مرحله ای لیفان X50 ویژه مرداد ماه خبر داد.

کرمان موتور اعلام کرد قیمت قطعی  536,750,000 ریال است که طی دو مرحله به فروش می رسد.

بنا بر اعلام کرمان موتور زمان تحویل لیفان X50 مهر و آبان است. همچنین سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند وتنها با تسویه حساب نهائی سند خودرو آزاد خواهد شد.

در مورد لیفان X50 بیشتر بدانید:

لیفانX50 یک کراس‌اوور سایز کوچک با ابعادی در حدواندازه هاچ‌بک‌های متداول اما با ارتفاع بیشتر است که می‌تواند طیف وسیعی از نیاز خریداران را در شرایط سخت و دشوار رانندگی در کلان‌شهر‌های امروزی پوشش دهد. شاید تصور کنید که ارتفاع 20 سانتی‌متری کف خودرو از سطح زمین برای مواجه با انبوهی از دست‌اندازها و سرعت‌گیرهای عظیم و عجیب موجود در کشورمان می‌تواند کارایی داشته باشد اما جالب است بدانید که این قضیه فقط محدود به ایران نیست و چنین خودروهایی ظرف چندسال اخیر حتی در اروپا نیز بسیار محبوب شده‌اند. به هرحال با توجه به این ارتفاع و آرایش فنربندی مک‌فرسون چرخ‌های جلو و نیمه‌دنباله‌ای محور عقب عملکرد این خودرو در عمل نیز متفاوت از هاچ‌بک‌ها یا خودروهای سدان متداول به نظر می‌رسد و این میزان از تفاوت در حدی است که خرید X50 را در برابر سایر گزینه‌های 40 تا 50 میلیونی توجیه کند.

طراحی ایکس 50 براساس آرایش موتور جلو و دیفرانسیل جلو شکل گرفته و یک موتور 1.5 لیتری با ۱۰۰ اسب بخار قدرت و 133 نیوتن‌متر گشتاور وظیفه انتقال نیرو به گیرباکس ۵ سرعته دستی را بر عهده دارد. البته در بازار کشورمان امکان انتخاب یک گیرباکس اتوماتیک پیشرفته با مکانیزم CVT نیز روی این خودرو وجود دارد که می‌تواند رانندگی آسان و عملکرد اقتصادی تضمین شده‌ای را برای ایکس ۵۰ به ارمغان آورد. وزن کلی خودرو به اندکی بیش از یک تن می‌رسد که با احتساب مشخصات پیشرانه می‌توان انتظار شتاب‌گیری متوسطی در حدود ۱۱ الی 12.5 ثانیه را از مدل‌های دستی و اتوماتیک X50 داشت. ترمزها در هر چهار چرخ به‌صورت دیسکی بوده و از پشتیبانی سامانه‌های کمکی ABSو EBD برخوردارند.

لیفان 820 را قسطی بخرید (مرداد 95)

شرایط جدید فروش برای چانگان CS35

لیفان X60 اتوماتیک چند؟

تسهیلات 28 میلیون تومانی برای لیفان x50

ملاقات با لیفان X50

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی