پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

chery_چری_شاسی بلند

چری تیگو5 ، خودرو سفارت خانه چین در ایران

هر ملتی به ساخته ها و داشته های خود افتخار می کند ، مخصوصا اگر تولیدات آن در راه تکامل و پیشرفت باشد. یکی از نمونه های بارز این مساله، استفاده سفارتخانه چین در ایران از چری تیگو5 است. به جرات می توان گفت صنعت خودرو نمادی از پیشرفت صنعتی هر کشور می باشد ، صنعتی که […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

هر ملتی به ساخته ها و داشته های خود افتخار می کند ، مخصوصا اگر تولیدات آن در راه تکامل و پیشرفت باشد. یکی از نمونه های بارز این مساله، استفاده سفارتخانه چین در ایران از چری تیگو5 است.

به جرات می توان گفت صنعت خودرو نمادی از پیشرفت صنعتی هر کشور می باشد ، صنعتی که این روزها رنگ و بوی سیاست هم به خود گرفته و از دیرباز مقامات رسمی و اعضای سفارتخانه های هر کشور در هر جای دنیا سعی داشته اند تا بهترین ساخته های کشور خود را سوار شوند تا این پیشرفت و حرکت را به دیگر ملتها نیز نشان دهند.

اخیرا در تهران نیز دیده شده تعدادی خودروی چری تیگو5 از داخل سفارتخانه چین به سایر نقاط رفت و آمد می کنند.

شاسی بلند لوکسی که عرضه آن کمتر از 1 سال گذشته توسط  مدیران خودرو آغاز شده و با استقبال بسیار خوب مشتریان ایرانی روبرو شده است.

تیگو5 این روزها در کنار بسیاری از خودروهای لوکس و گران قیمت در سفارت چین مورد استفاده قرار می گیرد تا پیام کیفیت و قدرت خودروسازی چین را به همگان انتقال دهد.

چری آریزو5 نماد حرکت چینی ها

MVM X33 جدید، پاسخی جدید به یک انتظار

فروش تابستانه محصولات مدیران خودرو با شرایط جدید

پیست آزادی میزبان چری تیگو 5

 

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • م . طرق جعفرسرابی | 03/11/1396 در 08:54

    سلام . روزتون بخیر . طبق تجربه ای که با خودروی یکی از دوستان داشته ام . به نظر من تیگو 5 ظاهری باتمام روقبای شاسی بلند خود حرف اول رو میزند چون خیلی زیبا و با صلابت مینماید . و از نظر کیفیت هم چیدومان داخلی هم بسیار زیبا و شیک است . و کیفیت موتوری آن بسیار بی صدا طوریکه کوچکترین صدایی به داخل خودرو احساس نمیشود و نسبت به دیگر شاسی بلندها خودرو بسیار نرمیست .

کیوسک مطبوعاتی