پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

toyota-logoتویوتا-لوگو-

کاهش سود تویوتا در فصل نخست مالی

تویوتا موتور اعلام کرد درپی کاهش فروش و افت درآمد در بازار ژاپن به دلیل افزایش ارزش ین، سود این شرکت در فصل نخست مالی 5/ 14 درصد تنزل کرده است. به گزارش دیترویت نیوز، همچنین، دو زمین‌لرزه شدید که در ماه آوریل در شهر کوماموتو رخ داد و منجر به اختلال در تولید تویوتا […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

تویوتا موتور اعلام کرد درپی کاهش فروش و افت درآمد در بازار ژاپن به دلیل افزایش ارزش ین، سود این شرکت در فصل نخست مالی 5/ 14 درصد تنزل کرده است.

به گزارش دیترویت نیوز، همچنین، دو زمین‌لرزه شدید که در ماه آوریل در شهر کوماموتو رخ داد و منجر به اختلال در تولید تویوتا شد به درآمد و سود این شرکت لطمه زده است. سود تویوتا در دوره آوریل تا ژوئن به 4/ 552 میلیارد ین(4/ 5 میلیارد دلار) رسیده که نسبت به سود 3/ 646 میلیارد ینی طی همین دوره در سال گذشته کاهش یافته است. فروش فصلی تویوتا نیز نزدیک به 6 درصد کاهش یافته و به 59/ 5 تریلیون ین(9/ 64 میلیارد دلار) رسیده است. تویوتا همچنین پیش‌بینی سود خود را برای سال مالی منتهی به مارس 2017 از 5/ 1 تریلیون ین(8/ 14 میلیارد دلار) به 45/ 1 تریلیون ین(14 میلیارد دلار) کاهش داد. تتسویا اوتاکه، مدیر ارشد تویوتا، گفت کاهش هزینه‌ها به طور کامل تاثیرات منفی افزایش ارزش ین را ازمیان نبرده است. افزایش ارزش ین موجب ازمیان رفتن 235 میلیارد ین (3/ 2 میلیارد دلار) از سود عملیاتی تویوتا شده است.

سهم خودروهای هیبریدی از بازار ایران

بررسی فنی تویوتا هایلوکس تیونینگ

فولکس واگن پرفروش ترین خودروساز جهان (شش ماه نخست 2016)

تست فنی تویوتا کمری هیبرید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی