پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تست تصادف هیوندای سانتافه

نتایج تست تصادف هیوندای سانتافه ۲۰۱۷

آخرین بررسی ها نشان می‌دهد که هیوندای سانتافه‌ مدل 2017 که پس ماه مارس سال جاری تولید شده، به بالاترین درجه ایمنی با نام “پیک پلاس” در تست تصادف دست پیدا کرده است. به دنبال توسعه‌های ایجاد شده به منظور افزایش سامانه‌های ایمنی، شاخص‌های تست همپوشانی کوچک در تست ایمنی مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌های امریکا […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

آخرین بررسی ها نشان می‌دهد که هیوندای سانتافه‌ مدل 2017 که پس ماه مارس سال جاری تولید شده، به بالاترین درجه ایمنی با نام “پیک پلاس” در تست تصادف دست پیدا کرده است.

به دنبال توسعه‌های ایجاد شده به منظور افزایش سامانه‌های ایمنی، شاخص‌های تست همپوشانی کوچک در تست ایمنی

مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌های امریکا (IIHS) تغییراتی پیدا کرده است.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌های امریکا، با توجه به این تغییرات خودروسازان نیز سامانه‌های امنیتی خودروها را توسعه داده‌اند تا امتیاز بیشتری را در امنیت کسب کنند.

در آخرین تست تصادف هیوندای سانتافه مدل 2017 که پس ماه مارس سال جاری ساخته شده‌اند، بالاترین درجه ایمنی با نام “پیک پلاس” به دست آمده است.

مهندسان این موسسسه یادآور شدند که بیشینه ضریب نفوذ در کف شاسی در پایین ستون متصل به درهای جلو حدود 10.2 سانتی‌متر بوده است. در تست همپوشانی کوتاه، کمربند ایمنی و کیسه‌های هوا به خوبی عمل کرده‌اند. در این بخش سانتافه‌های مدل Ace شاخص خوب را کسب کردند.

نسخه‌های قبلی سانتافه در این تست امتیاز مرزی را کسب کردند. در تصادف ساختگی تست قبل، نفوذ در قسمت‌های کف شاسی روی ستون لولا به 25.4 سانتی‌متر رسید. ستون فرمان نیز حدود 12.7 سانتی‌متر به سمت راست منحرف شد.

هیوندایی سانتافه 2017 همچنین امتیاز خوب را در تست هم‌پوشانی متوسط، ارزیابی جانبی، استقامت سقف و حفظ موقعیت سربه دست آورد. سامانه‌های اجتناب از تصادف نیز رتبه این خودرو را به رده برتر ارتقاء داد و باعث کاهش سرعت خودرو در هنگام برخورد با موانع شد.

سانتافه نیز رتبه های خوب دیگری در آزمون کف ، جانبی، مقاومت سقف و پایداری و برخورد از جلو بدست آورد.

سیستم پیشگیری از تصادف جلو به همراه سیستم منحنی تطبیقی، امتیاز خوبی در ارزیابی چراغ جلو از شرکت IIHS دریافت کرده است. اما هالوژن‌های روشنایی جلو در تست تصادف هیوندای سانتافه امتیاز ضعیفی ر به دست آوردند.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی