پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف بسترن

قصور شهرداری تهران در سانحه رانندگی اتوبان بابایی

درپی بروز سانحه رانندگی منجر به فوت در مسیر غرب به شرق اتوبان شهید بابایی قبل از بزرگراه امام علی (ع)، گفته می‌شود بخشی از قصور متوجه شهرداری تهران است. جانشین پلیس‌راهور ناجا در گفت‌وگو با این شبکه خبری با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل سرعت بیش از حد خودرو «آسا» در […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

درپی بروز سانحه رانندگی منجر به فوت در مسیر غرب به شرق اتوبان شهید بابایی قبل از بزرگراه امام علی (ع)، گفته می‌شود بخشی از قصور متوجه شهرداری تهران است.

جانشین پلیس‌راهور ناجا در گفت‌وگو با این شبکه خبری با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل سرعت بیش از حد خودرو «آسا» در این مسیر و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و در نهایت برخورد خودرو با پل، سه نفر از سرنشینان خودرو در دم جان باختند.

سرهنگ حسن عابدی در ادامه تصریح کرد: دونفر از کشته شدگان مرد و یک نفر خانم بودند که متاسفانه در دم جان خود را از دست دادند و فرد چهارم که از حادثه جان به‌در برده است خانم جوانی است که آزمایش‌ها تست الکل وی را مثبت اعلام کرده‌اند.

وی با تاکید بر این نکته که پلیس مسئول نصب گاردریل در معابر شهری نیست، تصریح کرد: به‌طورقطع وجود گاردریل مانع از پرتاب بیشتر خودرو به جلو خواهد بود که پاسخ‌گویی در این‌باره در حیطه وظایف شهرداری منطقه است.

به گزرش تین‌نیوز، با بروز سانحه رانندگی در شب گذشته و فوت 3 نفر از شهروندان تهرانی گفته می‌شود، راننده به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقیله 50 درصد و براساس تبصره 3 ماده 14 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، شهرداری تهران به علت عدم استفاده تجیهزات درست در محل تصادف 50 درصد مقصر شناخته شد.

سرهنگ عابدی در پایان خاطر نشان کرد: با مثبت اعلام شدن تست الکل خانمی که جان سالم از حادثه شب گذشته به‌در برد از پزشکی قانونی درخواست شد تا نسبت به تست سه نفر فوتی نیز اقدامات لازم را انجام دهد.

این در حالی است که در تصادفات شهری، در صورت آسیب رسیدن به گارد ریل یا سایر اموال شهرداری، سریعا خسارات از بیمه شخص ثالث حادثه دیده دریافت می شود. و علی رغم این مساله، شهرداری در این تصادفات پاسخگو نیست!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی