پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لنسر 2016

میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۶ با پیشرانه ۱.۶ در سبد محصولات آرین موتور

شرکت آرین‌ موتور میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۶ با پیشرانه ۱.۶ لیتری تیپ ۲ را به سبد محصولاتش بازگرداند و این خودرو هم‌اکنون با قیمت نقدی ۱۰۴.۵ میلیون‌تومان به مشتریان عرضه می‌شود. میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۶ با حجم موتور ۱۶۰۰ بسی سی عد از میراژ دومین محصول ارزان‌قیمت میتسوبیشی در ایران است و از پیشرانه ۱٫۶ لیتری با […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲ شهریور ۱۳۹۵

شرکت آرین‌ موتور میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۶ با پیشرانه ۱.۶ لیتری تیپ ۲ را به سبد محصولاتش بازگرداند و این خودرو هم‌اکنون با قیمت نقدی ۱۰۴.۵ میلیون‌تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۶ با حجم موتور ۱۶۰۰ بسی سی عد از میراژ دومین محصول ارزان‌قیمت میتسوبیشی در ایران است و از پیشرانه ۱٫۶ لیتری با حداکثر توان ۱۱۷ اسب بخار بهره می‌برد و انتقال قدرت در این خودرو از طریق یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک انجام می‌شود.این سدان ۱۲۷۵ کیلوگرمی با بهره‌گیر یاز باک ۵۹ لیتری در سیکل ترکیبی تنها ۷ لیتر سوخت مصرف می‌کند و در زمره کم‌مصرف‌ترین سدان‌های بازار ایران قرار دارد.

از جمله مهم‌ترین امکانا ت رفاهی و ایمنی میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۶ می‌توان به ۲ کیسه هوا ، ترمز کمکی ، ABS ، EBD ، سیستم صوتی با ۶ بلندگو ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک داشبورد با طرح مشکی پیانویی ،تنظیم برقی آینه‌های جانبی ، سانروف ، چراغ‌های جلو هالوژن و … اشاره کرد.

موعد تحویل این خودرو از سوی آرین‌ موتور ۱۰ روز کاری اعلام شده است.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به سایت رسمی آرین‌ موتور www.arian-motor.com مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی