پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عدم رعایت فاصله طولی و عرضی

جریمه عدم رعایت فاصله طولی و عرضی مشخص شد

سرهنگ کرمی اسد، رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: طرح کنترل بر تخلف عدم رعایت فاصله طولی و عرضی به صورت پایلوت در اتوبان تهران – قم اجرایی شد که تاکنون صرفا جنبه ارشادی داشته است. وی با تأکید بر اینکه رعایت فاصله طولی و عرضی با سایر وسایل نقلیه از الزامات است، تصریح […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

سرهنگ کرمی اسد، رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: طرح کنترل بر تخلف عدم رعایت فاصله طولی و عرضی به صورت پایلوت در اتوبان تهران – قم اجرایی شد که تاکنون صرفا جنبه ارشادی داشته است.

وی با تأکید بر اینکه رعایت فاصله طولی و عرضی با سایر وسایل نقلیه از الزامات است، تصریح کرد: از این به بعد در تمام جاده ها، معابر شهری و راههای روستایی این نوع تخلف به شدت رصد و در صورت مشاهده عدم رعایت فاصله طولی و عرضی ، راننده متخلف جریمه می شود.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا در پایان بیان کرد: جریمه کد تخلف 2039 ( عدم رعایت فاصله طولی و عرضی ) در جاده ها 500 هزار، معابر شهری 400 هزار و راههای روستایی 300 هزار ریال است.

شایان ذکر است، شاخص اندازه گیری فاصله طولی اینگونه است که راننده باید با سرعتی حرکت کند که با خودروی روبرویی 2 ثانیه فاصله داشته باشد

تحلیل عوامل موثر در تصادفات رانندگی

کدام راه برای استعلام خلافی خودرو مطمئن تر است؟

محرومیت چهار هزار راننده اتوبوس متخلف در دو ماهه گذشته

در 10 روز ابتدایی شهریور، تصادفات جاده ای جان 180 نفر را گرفت

اعلام خلافی خودرو ساماندهی می شود+جدول نرخ جرایم رانندگی

به پارکبان ها پول ندهید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی