پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بیمه شخص ثالث

قانون جدید بیمه شخص ثالث – پرداخت خسارت بیش از سقف بیمه نامه

در قانون جدید بیمه شخص ثالث در صورتی که بیمه نامه‌ای خریده و ازمدت زمان آن گذشته باشد، باتوجه به قانون پرداخت دیه ، ما به تفاوت آن از طریق صندوق خسارت بدنی پرداخت می شود. عبدالناصر همتی رئیس بیمه مرکزی در خصوص تامین خسارات بیش از سقف و یا پایان مهلت بیمه نامه گفت: […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

در قانون جدید بیمه شخص ثالث در صورتی که بیمه نامه‌ای خریده و ازمدت زمان آن گذشته باشد، باتوجه به قانون پرداخت دیه ، ما به تفاوت آن از طریق صندوق خسارت بدنی پرداخت می شود.

عبدالناصر همتی رئیس بیمه مرکزی در خصوص تامین خسارات بیش از سقف و یا پایان مهلت بیمه نامه گفت: در قانون جدید بیمه شخص ثالث در صورتی که بیمه نامه‌ای خریده و ازمدت زمان آن گذشته باشد، باتوجه به قانون پرداخت دیه ، ما به تفاوت آن از طریق صندوق خسارت بدنی پرداخت می شود.

وی افزود: ازاین پس دیگر، شاهد زندانی شدن شخص به دلیل مشکلات بیمه ای ناشی از پرداخت خسارت نخواهیم بود.

در همین رابطه علی جباری مدیر عامل صندوق تامین خسارات بدنی نیز اظهار داشت: با توجه به اصلاحات صورت گرفته، با همت بیمه مرکزی، درآینده پوشش کامل بدون نقص در سراسر کشور را خواهیم داشت.

وی به تعدد پرونده های مربوط به نبود تامین خسارات توسط بیمه در مراجع قضایی اشاره کرد گفت: از این پس به هر دلیلی خسارات بیش از رقم بیمه نامه باشد، بلافاصله توسط صندوق تامین خسارت بدنی پرداخت خواهد شد و این امر شامل الحاقیه های بیمه هم می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • محمد | 24/06/1395 در 18:58

    خدا را شکر

کیوسک مطبوعاتی