پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تست آریزو 5 در پیست آزادی

تست درایو عمومی آریزو 5 در پیست آزادی + عکس

روز گذشته به همت شرکت مدیران خودرو، اولین تست درایور مردمی در محل یست آزادی برگزار شد. در این برنامه از عموم کسانی که محصولات دیگر مدیران خودرو را قبلا داشته اند و همچنین سایر مردم دعوت به عمل آمده بود تا در عصر دومین روز از پاییز گردهم آمده و لذت سواری با آریزو5 […]

javankhodro
شنبه - ۳ مهر ۱۳۹۵

روز گذشته به همت شرکت مدیران خودرو، اولین تست درایور مردمی در محل یست آزادی برگزار شد. در این برنامه از عموم کسانی که محصولات دیگر مدیران خودرو را قبلا داشته اند و همچنین سایر مردم دعوت به عمل آمده بود تا در عصر دومین روز از پاییز گردهم آمده و لذت سواری با آریزو5 را تجربه کنند.

جمعی از خبرنگاران با افرادی که این خودرو را راندند مصاحبه کردند. سراغ خانمی رفتیم تا نظرش را بپرسیم. سواری نرم که هیچ نشانی از کوبیدن در اتاق حس نمی شد، اولین جمله ای بود که این خانم به ما گفت. او اکنون یک سواری هیوندای دارد و از آریزو5 خوشش آمده است.

سراغ مشتری دیگری رفتیم. او گفت : خودروی چینی در ایران یک تابوی بزرگ دارد،‌ همه از عدم کیفیت حرف می زنند و حتی پیشرفت‌ها را نمی بینند. اما آریزو 5 به نظر بنده می تواند سطح توقع مردم را بالاتر ببرد و تعریف جدیدی از حضور خودروهای چینی پیشرفته در کشور ایجاد کند. سواری نرم،‌ اتاق بدون سرو و صدا،‌فضای مناسب پا و سر برای سرنشینان عقب، طراحی ظاهری به روز و نیز سطح مطلوب آپشن ها از جمله 6 ایربگ، سیستم پایداری الکترونیکی ،‌استارتر و… می تواند مردم را ترغیب به خرید آریزو5 کند.

معرفی اجمالی آریزو5:

چری آریزو 5 که در کشور چین با نام A5 شناخته می شود، نخستین بار در نمایشگاه گوانگژو 2015 به نمایش در آمد. این نخستین باری است که تولید یک خودرو در ایران همزمان با تولید جهانی اش  آغاز می شود و از این نظر آریزو5 منحصر به فرد است. ظاهر زیبای آریزو5 باعث شده تا ذهنیت منفی به طراحی خودروهای چینی تغییر کند و آریزو 5 از  نظر ظاهری واقعا قابل قبول است. اگرچه کیفیت متریال کابین معمولی به نظر می رسد، اما با پوشش چرمی صندلی ها و فرمان و تزیین با دوخت قرمز رنگ سعی شده تا جذابیت بصری کابین حفظ شود. یک صفحه نمایش 7 اینچی لمسی در مرکز کابین نصب شده و به لطف فاصله محوری 2670 میلی متر، سرنشینان از فضای مناسبی برخوردار هستند. فضای 455 لیتری صندوق بار نیز نظر خانواده های اهل سفر را به خود جلب می کند. آریزو5 به 6 عدد ایربگ مجهز شده و توانستهخ 5 ستاره ایمنی از موسسه CNCAP  کسب کند. پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری DVVT از پس وزن 1.4 تنی آریزو5 بر می اید اما نمی توان از آن انتظار شتاب قابل توجهی داشت. اما در عوض کشش پیشرانه مخصوصا موقع روشن بودن کولر و سوار شدن چند سرنشین مناسب است. پیشرانه آریزو 5 116 اسب بخار قدرت در 5500 دور بر دقیقه تولید می کند و گشتاورش به 148 نیوتن متر می رسد. مدیران خودرو آریزو 5 را در دو نسخه اتوماتیک و منوآل در بازار عرضه می کند. نسخه منوآل به گیرباکس 5 سرعته دستی مجهز شده و مدل اتوماتیک از گیرباکس CVT برخوردار است. همچنین آریزو 5 به سیستم های پایداری نظیر کنترل حرکت در سراشیبی HAC  سیستم ضد هرزگردی چرخ ها ASR و سیستم کنترل پایداری  ESP نیز مجهز شده است.

قیمت آریزو5 در نسخه مجهز به گیرباکس منوآل و تیپ کامفورت از 597 میلیون ریال آغاز شده و در کاملترین مدل یعنی نسخه اتوماتیک تیپ اکسلنت به 717 میلیون ریال می رسد.

لینک های مشابه و مرتبط:

قیمت آریزو 5 در نمایشگاه شیراز اعلام شد + عکس

تست اختصاصی چری آریزو 5 در چین + عکس

تست جاده‌ای چری آریزو 5 + گزارش و عکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی