پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سردار موسوی امیری

10 روز فرصت برای دریافت معاینه فنی خودرو

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران گفت: شهروندان 10 روز فرصت دارند تا با مراجعه به مراکز معاینه فنی نسبت به دریافت برگه معاینه فنی خودرو اقدام کنند. به نقل از مهر، سردار موسی امیری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم جشن مهر و دانش که در مدرسه دخترانه غنچه‌های انقلاب در […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۷ مهر ۱۳۹۵

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران گفت: شهروندان 10 روز فرصت دارند تا با مراجعه به مراکز معاینه فنی نسبت به دریافت برگه معاینه فنی خودرو اقدام کنند.

به نقل از مهر، سردار موسی امیری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم جشن مهر و دانش که در مدرسه دخترانه غنچه‌های انقلاب در نازی‌آباد برگزار شده بود، در جمع خبرنگاران گفت: شهروندان 10 روز فرصت دارند تا با مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو نسبت به دریافت برگه معاینه فنی خودرو اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه تا این مدت دوربین های ثبت تخلف جریمه نداشتن برگه معاینه فنی را ثبت نمی کنند، افزود: جریمه تسلیمی نداشتن برگه معاینه فنی که از سوی ماموران پلیس راهور در سراسر کشور انجام می شود، همچنان به قوت خود باقی است.

سردار امیری در ادامه با اشاره به اینکه استفاده از تلفن همراه خطر تصادفات را چهار برابر افزایش می دهد، تصریح کرد: ارسال پیام کوتاه یا خواندن آن 10 تا 12 درصد خطر وقوع تصادفات را افزایش می دهد. همچنین برابر تحقیقات صورت گرفته سهم سرعت غیرمجاز در وقوع تصادفات 19 تا 20 درصد اعلام شده است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: به مناسبت بازگشایی مدارس، همه ساله جشن نمادینی به منظور پیوند والدین و دانش‌آموزان با پلیس برگزار می شود که جشن مهر و دانش نیز یکی از این جشن ها است.

وی گفت: به دانش آموزان همیار پلیس همواره توصیه می شود تا ضمن رعایت ادب و احترام نسبت به بزرگترها تذکرات لازم را در هنگام رانندگی به آنها اعلام کنند که از جمله این تذکرات، عدم خوردن و آشامیدن پشت فرمان، بستن کمربند ایمنی، صحبت نکردن با تلفن همراه و رعایت سرعت مجاز است.

سردار امیری اضافه کرد: 10 میلیون همیار پلیس و یک‌میلیون‌ویکصد هزار فرهنگیار ترافیکی در سطح آموزش و پرورش فعال هستند و امیدواریم با استفاده از این پتانسیل قوی فرهنگ‌سازی مناسبی برای جلوگیری از تصادفات راهنمایی و رانندگی و همچنین رانندگی ایمن در سطح جامعه ایجاد کنیم.

توقف جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در طرح LEZ

شلوغی مراکز معاینه فنی در روزهای اول مهر ماه از زبان مردم

مراکز معاینه فنی در دو شیفت خدمات رسانی می کنند

اعلام ساعت پیک ترافیک تهران در صبح و عصر-کاهش 2 ساعته طرح زوج و فرد

کدام خودروها از معاینه فنی معافند؟ +رکورد معاینه فنی پس از 8 سال شکسته شد!

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی