پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست مشترک ایران خودرو و پژو

نشست مشترك مديران ارشد ایران خودرو و پژو

نشست مشترك مديران ارشد ایران خودرو و پژو سيتروئن در سالن اجتماعات شركت ساپكو برگزار شد. در اين جلسه ابتدا از مرحوم مراد مجلسي يادي شد و سپس كارلوس تاوارس مديرعامل گروه پژو سيترون در خصوص همكاري هاي مشترك دو شركت سخن گفت. گزارش اختصاصی- کارلوس تاوارس مدیرعامل پژو گفت: ما حامي بزرگ بازار ايران […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

نشست مشترك مديران ارشد ایران خودرو و پژو سيتروئن در سالن اجتماعات شركت ساپكو برگزار شد. در اين جلسه ابتدا از مرحوم مراد مجلسي يادي شد و سپس كارلوس تاوارس مديرعامل گروه پژو سيترون در خصوص همكاري هاي مشترك دو شركت سخن گفت.

گزارش اختصاصی- کارلوس تاوارس مدیرعامل پژو گفت: ما حامي بزرگ بازار ايران بوده و هستيم و ايران كشوري است که ما بسيار تمايل داريم به عنوان نهاد توليدي از ان ياد كنيم. ما الگوي كسب و كارمان را تغيير داديم و رويكردهاي متفاوتي نسبت به گذشته با ايراني ها خواهيم داست. مايلم بگويم ايران در اجراي برنامه رشد راهبردي psa رشد زيادي داشته و رهبر منطقه خواهد بود ما در منطقه ايران را توليد كننده شماره يك خواهيم داشت و تا سال ٢٠٢٥ يك ميليون خودرو توليد خواهيم کرد. به زودي 2008 و 208 به عنوان اولين محصولات در ايران عرضه خواهند شد.

تاوارس افزود: در ايران فناوري هاي جديدي توليد ميكنيم و بخث هاي گسترده ايي بين ما اقاي نعمت زاده و يك زارع شده است و ما گواهي ميدهيم اين جوینت ونچر در ايران سنگ تمام خواهد گذاشت چه در توليد چه در ايمني و … . در بحث صادرات هم چالش هاي زيادي خواهيم داشت كه در آينده بايد به كمك هم بر آنها غلبه كنيم. اين مهم نياز به همكاري خوب با تامين كنندگان دارد و ما به تامين كنندگان ايراني اعتماد داريم. ميخواهم تاكيد كنم از منابع انساني شركت جديد و نخبگان ايران و حتي نگاهي به تبادل نيرو و نخبگان داريم تا نخبگان هر دو كشور بتوانند آينده اين كشورها را بسازند.

نشست مشترک ایران خودرو و پژو

هاشم يك زارع مديرعامل شركت ایران خودرو در نشست مشترك مديران ارشد ایران خودرو و پژو سيتروئن گفت:

قبل از برجام و با توجه به فضاي موجود ما با گروه پژو سيتروئن صحبت هاي شفاهي داشتيم و مقرر شده بود وقتي برجام جاري شد اين توافقات شفاهي به قرارداد بدل شود.
ما در آينده مي توانيم تا ٢٠٠ هزار دستگاه توليد داشته باشيم. اين توليد با كيفيت بالا همراه خواهد بود زبرا در قرارداد بخث صادرات نیز داریم و به همين دليل نمي شود بي كيفيت ساخت.
ويژگي ديگر قرارداد ایران خودرو و پژو ساخت داخل تا ٧٠ درصد است. در سالهاي قبل فرصتهاي زيادي را از دست داديم و ديگر اين اتفاق نمي افتد.
يكه زارع در ادامه گفت من از حاضرين و به خصوص خبرنگاران و رسانه ها خواهش ميكنم مسائل شركت ايكاپ را نبايد با ايران خودرو و حتي psa قاطي كنند بلكه بايد كاملا جدا به آنها نگاه كرد. وي در پايان يادي نيز از زنده ياد مراد مجلسي اولين مديرعامل شركت ايكاپ كرد و براي مهندس معتمد مدير فعلي اين شركت هم آروزي توفيق داشت.

 

 

پژو 508 رقیبی جدید برای سدان های خانوادگی بازار

قیمت رسمی دانگ فنگ H30 کراس اعلام شد

آغاز مراحل اجرایی فعالیت ایکاپ با ورود هیات بلند پایه پژو به ایران

بازدید وزیر صنایع از ایران خودرو – مشارکت قطعه سازان در تولید محصول مشترک با عمان

در سال 96 خودروها باید با استاندارد یورو 5 تولید شوند

امداد خودرو های متفرقه را چگونه تشخیص دهیم؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی