پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سوخت_بنزین_پمپ بنزین

هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت سوخت گرفته نشده

طبق گفته های معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده های نفتی، هیچ برنامه ای برای افزایش  قیمت سوخت در دستور کار دولت و شرکت پخش و پالایش نیست و حتی پیشنهاد آن هم تاکنون مطرح نشده است. به نقل از باشگاه خبرنگاران ، عباس کاظمی معاون وزیر نفت و منصور […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۵

طبق گفته های معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده های نفتی، هیچ برنامه ای برای افزایش  قیمت سوخت در دستور کار دولت و شرکت پخش و پالایش نیست و حتی پیشنهاد آن هم تاکنون مطرح نشده است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران ، عباس کاظمی معاون وزیر نفت و منصور ریاحی مدیرعامل شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده های نفتی در خصوص برخی اخبار منتشره مبنی بر افزایش قیمت بنزین و گازوئیل، اظهار داشت: هیچ برنامه ای برای افزایش  قیمت سوخت در دستور کار دولت و شرکت پخش و پالایش نیست و حتی پیشنهاد آن هم تاکنون مطرح نشده است.

وی با اشاره به صحبت های جایگاه داران مبنی بر افزایش قیمت سوخت گفت: خبرهای منتشر شده تنها اظهار نظر شخصی برخی افراد بوده و جایگاه داران حق هیچ گونه اظهار نظر در این خصوص را ندارند.
 جایگاه داران تصمیم گیرنده افزایش قیمت سوخت نیستند.
منصور ریاحی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی نیز گفت: افزایش قیمت سوخت را  تکذیب می کنم چراکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت سوخت گرفته نشده است.
وی افزود: دولت نیز تمایلی به افزایش قیمت نداشته و ابلاغیه ای هم در خصوص افزایش قیمت سوخت صادر نشده است.
گفتنی است چندی پیش رئیس انجمن جایگاه داران سوخت کشور از افزایش قیمت بنزین تا ۱۲۰۰ تومان و گازوئیل تا ۵۰۰ تومان خبر داده بود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی