پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس یورو 6

تجهیز شرکت واحد اتوبوسرانی به نسل جدید اتوبوس های یورو6

مهندس سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه صبح امروز در حاشیه مراسم معاینه فنی اتوبوس‌های شرکت واحد  از تردد آزمایشی اتوبوس با استانداردهای یورو 6 و پایه گاز سوز خبر داد. به نقل از  ایسنا، مهندس سنندجی صبح امروز در حاشیه مراسم معاینه فنی اتوبوس‌های شرکت واحد که در اولین روز اجرای طرح […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱ آبان ۱۳۹۵

مهندس سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه صبح امروز در حاشیه مراسم معاینه فنی اتوبوس‌های شرکت واحد  از تردد آزمایشی اتوبوس با استانداردهای یورو 6 و پایه گاز سوز خبر داد.

به نقل از  ایسنا، مهندس سنندجی صبح امروز در حاشیه مراسم معاینه فنی اتوبوس‌های شرکت واحد که در اولین روز اجرای طرح کاهش برگزار شد با بیان اینکه این اتوبوس تمام استانداردهای یورو 6 را دارد، گفت: این اتوبوس CNG سوز است و تمام استانداردهای لازم برای تردد را دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اتوبوسرانی ایمنی مسافران در حین سوار و پیاده شدن بود که عمدتا این افراد میان درها می‌ماندند و تا متوجه شدن راننده برای باز کردن مجدد درها زمان طولانی صرف می‌شد، تصریح کرد: درهای این اتوبوس به مانند درهای مترو طراحی شده و به محض آنکه مانعی در مقابل بسته شدن درها ایجاد شود مجددا درها باز خواهد شد.

سنندجی با بیان اینکه ظرفیت اتوبوس یورو 6 ،  23 نفر نشسته و 97 نفر ایستاده است گفت: یکی از ویژگی‌های این اتوبوس آن است که دارای رمپ ویژه معلولان است که افراد معلول و ناتوان با فشردن زنگ‌هایی که در درون اتوبوس تعبیه شده به راننده اطلاع می‌دهند که باید رمپ اتوبوس را باز کند که با باز شدن رمپ ویژه معلولان تردد این افراد به سهولت انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به طراحی صندلی ویژه معلولان در این اتوبوس گفت: چراغ‌هایی بر روی صندلی ویژه معلولان طراحی شده که مشخص می‌شود صندلی‌هایی که ارتفاع کمتری دارند برای معلولان است.

سنندجی با بیان اینکه این اتوبوس دارای سیستم سرمایش و گرمایش استاندارد است، ادامه داد: این اتوبوس به گونه‌ای طراحی شده که تا به طور کامل درها بسته یا باز نشده‌اند نمی‌تواند حرکت کند.

وی با بیان اینکه این اتوبوس توسط یکی از شرکت‌های داخلی از کشور ایتالیا وارد شده است، گفت: این اتوبوس به طور آزمایشی در خط هفت BRT تهران مشغول به فعالیت است و تا 15 روز الی یک ماه آینده کلیه تست‌ها بر روی این اتوبوس انجام می‌گیرد و در صورت موفق بودن تست‌ها، نسبت به خرید انبوه آن اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه افزود: هزینه هر دستگاه اتوبوس 800 میلیون تومان است که شهرداری تهران در راستای توسعه حمل و نقل عمومی و همچنین کاهش آلودگی هوا این اتوبوس‌ها را خریداری خواهد کرد.

طرح LEZ از امروز مجددا آغاز شد+پاسخ به ابهامات این طرح

50 اتوبوس بازسازی شده به شهرداری تهران واگذار شد

کاهش مدت زمان معاینه فنی از 5 سال به 2 سال

کاهش تولید مینی بوس و میدل باس

رد درخواست حذف مالیات واردات خودروهای گردشگری

تحقق رویای اتوبوس خودران

سرمایه گذاری اسکانیا در ایران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی