پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کنفرانس سانگ یانگ

جایزه کیفیت خدمات سانگ یانگ به رامک خودرو رسید

سانگ یانگ موتور کره جنوبی دومین کنفرانس خدمات جهانی خود را با هدف بهبود کیفیت خدمات در بازار های جهانی با حضور مدیران خدمات و قطعات نمایندگی های جهانی خود برگزار کرد. این کنفرانس 3 روزه از تاریخ 26 اکتبر 2016 در مرکز آموزش سانگ یانگ موتور واقـع در آنسونگ کره برگزار شد، که 70 […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۵

سانگ یانگ موتور کره جنوبی دومین کنفرانس خدمات جهانی خود را با هدف بهبود کیفیت خدمات در بازار های جهانی با حضور مدیران خدمات و قطعات نمایندگی های جهانی خود برگزار کرد.

این کنفرانس 3 روزه از تاریخ 26 اکتبر 2016 در مرکز آموزش سانگ یانگ موتور واقـع در آنسونگ کره برگزار شد، که 70 نفر از مدیران خدمات و قطعات نمایندگی های جهانی این کمپانی حضور داشتـند و در این جمع نماینده گروه صنعتی رامک خودرو به عنوان نمایندگی رسمی و انحصاری سانگ یانگ در ایران جایزه ” عملکرد عالی در کیفیت خدمات ” را دریافت نمود.

خدمات پس از فروش سانگ یانگ
در ارزيابي جديد موسسه بازرسي واستاندارد از نظر شاخص سلامت خودرو، سانگ یانگ در صدر برندهاي كره اي و همتراز با برندهاي اروپايي قرار گرفته است. لازم به ذکر است گروه صنعتی رامک خودرو خدمات پس از فروش خودروهای سانگ یانگ را در بالغ بر بیست مرکز در سراسر کشور، ” تهران 3 مرکزخدمات ، ارومیه ، اصفهان ، اهواز ، بابل ، بوشهر ، تبریز، رشت، رفسنجان، زاهدان ، شیراز، قم، کاشان، کرمان ، گرگان ، مشهد و یزد انجام می دهد و به مشتریان خدمات ارائه می کند.

گروه صنعتی رامک خودرو

همچنين برنامه توسعه شبكه خدمات پس از فروش در تمامي استانها در اولويت فعاليت رامک خودرو قرار دارد.

 

رامک خودرو

شرایط فروش سانگ یانگ کوراندو ۲۰۱۷ (آبان ۹۵)

سانگ یانگ تیوولی بهترین کراس اوور 2016 کره

شرایط فروش اعتباری سانگ یانگ تیوولی

رونمایی از سانگ یانگ اکتیون اسپرت

تجلیل رامک خودرو از خانواده شهدای آتش نشانی

 

اقدامی شایسته از گروه صنعتی رامک خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی