پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران ارشد سایپا و برلیانس

نشست مشترک میان مدیران ارشد گروه سایپا و برلیانس

دیر عامل گروه خودرو سازی برلیانس به همراه مدیران ارشد این شرکت در نشستی با حضور دکتر مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد گروه سایپا پیرامون توسعه همکاری های مشترک در قالب کارگروه های تخصصی مذاکره کردند و سپس از خط تولید محصول مشترک برلیانس در سایپا بازدید کردند. […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۳ آذر ۱۳۹۵

دیر عامل گروه خودرو سازی برلیانس به همراه مدیران ارشد این شرکت در نشستی با حضور دکتر مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد گروه سایپا پیرامون توسعه همکاری های مشترک در قالب کارگروه های تخصصی مذاکره کردند و سپس از خط تولید محصول مشترک برلیانس در سایپا بازدید کردند.

به نقل از سایپا نیوز ، مدیر عامل گروه خودرو سازی برلیانس به همراه مدیران ارشد این شرکت در نشستی با حضور دکتر مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد گروه سایپا پیرامون توسعه همکاری های مشترک در قالب کارگروه های تخصصی مذاکره کردند و سپس از خط تولید محصول مشترک برلیانس در سایپا بازدید کردند.

در این نشست دکتر جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرایط صنعت خودرو سازی در ایران پس از برجام برای سرمایه گزاری و توسعه صنعت خودرو بسیار مناسب است و براین اساس شرکت های مطرح آسیایی و اروپایی علاقمند به سرمایه گذاری و همکاری مشترک با گروه سایپا هستند.

وی افزود: همکاری با شرکت برلیانس جزئی از سیاست های گروه سایپا است که باید با برنامه های زمان بندی شده این همکاری مشترک را توسعه دهیم و گروه سایپا به عنوان یک شریک مطمئن می تواند بازار خوبی در ایران و منطقه برای محصولات مشترک سایپا و برلیانس ایجاد کند.

دکتر جمالی گفت: سایپا رعایت مسائل زیست محیطی و استانداردهای روز را در اولویت خود قرار داده و توجه به محیط زیست از اولویت های سایپا است.

مدیرعامل گروه سایپا عنوان کرد: در حال حاضر محصول مشترک سایپا و برلیانس به جهت کیفیت مناسب و جلب رضایت مشتریان، جزء یکی از خودرو های پرطرفدار در ایران است و با توجه به استقبال مردم می توان محصولات جدید و باکیفیت را با همکاری مشترک تولید و علاوه بر بازار داخل به بازار های صادراتی نیز ارسال کرد.

وی گفت: گروه سایپا در راستای سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت، 40 درصد داخلی سازی قطعات برای سال اول  و 70 درصدی ظرف سه سال را در دستور کار خود دارد و امیدواریم با همکاری های مشترک دو شرکت سایپا و برلیانس، تولید محصولات باکیفیت و بر اساس قیمت رقابتی، سهم بیشتری از بازار را کسب کنیم.

جمالی در پایان گفت: رعایت مسائل زیست محیطی در ایران جزء اولویت های سایپا است و خوشبختانه محصولات مشترک سایپا و برلیانس جزء یکی از خودرو های کم مصرف و با استاندارد های روز اروپا است و امیدوارم با تلاش متخصصان دو شرکت روند تولید محصولاتی با ویژگی های فنی بالا و بروز دنیا ایجاد و روانه بازار های داخلی و منطقه ای شود.

در این نشست لیونگ پینگ چینگ مدیر عامل شرکت برلیانس گفت: به همراه گروه فنی برلیانس با هدف توسعه و بازدید از خطوط  تولید برلیانس به ایران سفر کرده ایم و تلاش ما این است تا با همکاری مشترک سایپا و برلیانس بتوانیم محصولات خوب و بروزی را تولید و به بازار ایران ارائه دهیم.

وی افزود: گروه های فنی شرکت برلیانس با همکاری متخصصان توانمند شرکت سایپا  مدام روند تولید محصولات برلیانس را در خط تولید سایپا و پارس خودرو رصد می کنند تا با بهترین شرایط ممکن این خودرو تولید و به مشتریان تحویل شود.

لیونگ پینگ چینگ در خصوص  بازدیدی که از خطوط تولید گروه سایپا انجام شده اظهار کرد: گروه سایپا از لحاظ زیر ساخت و توان فنی جزء یکی از شرکت های خودرو ساز مطرح منطقه است.

وی ضمن ابراز علاقه از همکاری با گروه سایپا گفت: امیدوارم همکاری تولید مشترک محصول برلیانس در سایپا زمینه ساز همکاری های بیشتر در بخش های مختلف صنعت خودرو سازی باشد که این موضوع می تواند به رشد و توسعه اقتصادی دو کشور نیز کمک کند.

مدیرعامل گروه خودروسازی برلیانس در خصوص جوئینت ونچر و در زمینه قطعه سازی توسعه محصولات مشترک به جلسه ای که با مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا  در چین داشته اشاره کرد و گفت: امیدوارم بزودی با  ایجاد کارگروه های مشترک، راه برای تولید پلتفرم جدید و متناسب بازار داخلی و خارجی فراهم شود و مطئناً شرکت برلیانس در کنار شرکت سایپا با توجه به وجود خدمات پس از فروش گسترده در ایران می تواند سهم بازار را افزایش دهد.

شایان ذکر است: بعد از نشست و مذاکرات، مدیران ارشد گروه سایپا و برلیانس از خطوط تولید در  شرکت های پارس خودرو، مگاموتور و مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا بازدید کرد.

تولید خودروسازی سایپا از مقدار پیش‌بینی شده فراتر رفت

انتشار اوراق مرابحه سایپا + فروش سریع این اوراق در بازار سهام

قائم مقام ارشد کیفیت و رضایت مشتریان شرکت رنو فرانسه از پارس خودرو بازدید کرد

تحویل ساندرو و برلیانس براساس برنامه

الزام غرامت در قرارداد با خودروسازان خارجی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی