پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه بین المللی خودرو

حامیان رسانه‌ای تخصصی نمایشگاه خودرو تهران معرفی شدند

حامیان رسانه‌ای تخصصی نمایشگاه خودرو تهران که قرار است بهمن‌ماه 95 در شهر آفتاب برگزار شود مشخص شدند. نمایشگاه خودرو تهران بعد از 12 سال در محل نمایشگاه‌های شهر آفتاب با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار خواهد شد و در این راستا رسانه‌های تخصصی رسمی مختلفی در پوشش خبری نمایشگاه همکاری خواهند کرد. به […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۳ آذر ۱۳۹۵

حامیان رسانه‌ای تخصصی نمایشگاه خودرو تهران که قرار است بهمن‌ماه 95 در شهر آفتاب برگزار شود مشخص شدند.

نمایشگاه خودرو تهران بعد از 12 سال در محل نمایشگاه‌های شهر آفتاب با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار خواهد شد و در این راستا رسانه‌های تخصصی رسمی مختلفی در پوشش خبری نمایشگاه همکاری خواهند کرد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه خودرو تهران رسانه‌های تخصصی این نمایشگاه در حوزه رسانه‌های چاپی دو هفته نامه گزارش بازار خودرو و ماهنامه تخت گاز، روزنامه دنیای خودرو، هفته‌نامه خودرو امروز، ماهنامه نسل برتر، ماهنامه سرعت، مجله ماشین و ماهنامه نمایشگاه خواهند بود و در حوزه رسانه‌های رسمی حوزه اینترنت، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی جوان خودرو، عصر خودرو، خبر ماشین و خودرونویس امور رسانه ای نمایشگاه خودرو تهران را پوشش خواهند داد.

نمایشگاه شهر افتاب

این نمایشگاه طی روزهای 26 تا 30 بهمن‌ماه سال جاری در محل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب با حضور تولیدکنندگان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

 

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو گوانجو به روایت تصویر

حضور ایران خودرو در شانزدهمین نمايشگاه بين المللي خودروي مشهد + عکس

دهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در تهران

هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو در شهر اراک برگزار می‌شود

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی