پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید مشتریان برلیانس از پارس خودرو

گروهی از مشتریان برلیانس از خط تولید پارس خودرو بازدید کردند

گروهی از مشتریان برلیانس یکی از محصولات پارس خودرو با هدف آشنایی از روند تولید خودرو از خطوط تولید پارس خودرو بازدید کردند. به گزارش سایپا نیوز، گروهی از مشتریان برلیانس پارس خودرو با نام گروه برلیانس– ساپورترس (Brilliance_supporters) با هدف آشنایی از روند تولید این خودرو از خطوط تولید پارس خودرو بازدید کردند. در این […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

گروهی از مشتریان برلیانس یکی از محصولات پارس خودرو با هدف آشنایی از روند تولید خودرو از خطوط تولید پارس خودرو بازدید کردند.

به گزارش سایپا نیوز، گروهی از مشتریان برلیانس پارس خودرو با نام گروه برلیانس ساپورترس (Brilliance_supporters) با هدف آشنایی از روند تولید این خودرو از خطوط تولید پارس خودرو بازدید کردند.

در این بازدید پژمان شادچهره مدیر کیفیت برلیانس و نیسان پارس خودرو-با بیان این مطلب که مشتریان محصولات پارس خودرو سرمایه های اصلی این شرکت هستند گفت: این سرمایه عظیم در سایه تمرکز به نیاز مشتری، ارائه خدمات مناسب و توجه به کیفیت برای پارس خودرو فراهم شده است.

وی افزود: راضی نگه داشتن مشتریان موجب وفاداری دراز مدت آن ها به  پارس خودرو شده و این مهم در گرو تولید محصول باکیفیت بوده که در پارس خودرو به عنوان یک اصل نهادینه شده است.

شادچهره خاطرنشان کرد: عرضه محصول با کیفیت برتر و ارائه خدمات به مشتریان موجب ایجاد مزیت های رقابتی برای شرکت ها شده و با سنجش رضایت مشتریان، می توان میزان رضایت آنها را از کیفیت محصولات ارائه شده  توسط شرکت ها، سنجید.

مدیرکیفیت برلیانس و نیسان پارس خودرو با اشاره به این مطلب که تمام محصولات این شرکت دارای بالاترین رضایت در میان خودروهای تولید داخل را دارند تصریح کرد: در مورد کیفیت نکته ای اخلاقی وجود دارد و آن اینکه ما در برآورده کردن انتظارات مشتریان مسئولیم.

بنابراین گزارش حمید اقبال- مدیر ارتباط با مشتریان پارس خودرو با بیان این مطلب که تولید محصول با کیفیت موجب رضایت مندی مشتریان می شود گفت: این مدیریت با بازدید های مداوم از نمایندگی های، فضای مناسبی را برای مشتریان و مصرف کنندگان محصولات پارس خودرو فراهم کرده است.

وی  افزود: اقدامات بسیار خوبی در خصوص تامین قطعات یدکی محصولات جدید پارس خودرو انجام شده و مشتریان محصولات پارس خودور می توانند به سادگی قطعات یدکی مورد نظر خود را از طریق شبکه سایپا یدک تهیه کنند.

در این بازدید مهدی عمری مدیرگروه برلیانس با اشاره به گسترش فضای مجازی و توجه بنگاه های اقتصادی به این مهم گفت: گروه برلیانس ساپورترس (Brilliance_supporters)که در فضای مجازی تشکیل شده، توانسته کمک شایانی در معرفی این محصول داشته باشد.

وی افزود:  شرکت پارس خودرو با دعوت از مشتریان خود برای اولین بار در بین خودروسازان کشور به این مهم توجه کرده و جا دارد از طرف تمامی اعضای گروه برای ترتیب دادن چنین بازدیدی تشکر ویژه داشته باشم.

بنابراین گزارش شرکت پارس خودرو از بهمن ماه سال 1393 عرضه خانواده محصولات برلیانس را در دو مدل H320  وH330  و چهار تیپ به بازار عرضه کرده که سهم خوبی از بازار  خودرو کشور را به دست آورده است.

کیفیت برلیانس چگونه ارزیابی شد؟!

آغاز جشنواره فروش رویای برفی محصولات پارس خودرو (آذر95)

نشست مشترک میان مدیران ارشد گروه سایپا و برلیانس

تحویل ساندرو و برلیانس براساس برنامه

سهم بازار خودروهای تولید داخل منتشر شد

منتظر برلیانس C3 در بازار ایران باشید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی