پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو ۲۰۷ جدید

کاهش اختلاف قیمت ۱۰ میلیونی پژو ۲۰۷ جدید + آلبوم عکس‌ها و بررسی

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در خصوص عدم تولید پژو 207 تا آبان ماه، اعلام کرد; تولید پژو ۲۰۷ جدید در شرکت ایران خودرو از مهر ماه سال جاری آغاز شده است و تا کنون بیش از 500 دستگاه از این خودرو تحویل مشتریان شده است. مصطفی خان کرمی همچنین دلیل تاخیر در […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۷ آذر ۱۳۹۵

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در خصوص عدم تولید پژو 207 تا آبان ماه، اعلام کرد; تولید پژو ۲۰۷ جدید در شرکت ایران خودرو از مهر ماه سال جاری آغاز شده است و تا کنون بیش از 500 دستگاه از این خودرو تحویل مشتریان شده است.

مصطفی خان کرمی همچنین دلیل تاخیر در تحویل این خودرو را حصول اطمینان از کیفیت نهایی آن عنوان کرد و این موضوع بعنوان اولویت اصلی در عرضه خودروهای جدید در دستور کار شرکت ایران خودرو قرار گرفته است.

وی همچنین از ارسال متناوب دعوتنامه های این محصول خبر داد و ضمن عرض پوزش از تاخیر بوجود آمده گفت با توجه به ادامه دار بودن روند تولید ۲۰۷ جدید ، مشتریان می توانند خودروهای خود را به سرعت تحویل گرفته و بدین ترتیب تا پایان آذر ماه 95 کلیه تعهدات سررسید شده این خودرو به مشتریان محترم تحویل خواهد شد.

با عرضه مداوم پژو ۲۰۷ جدید  در روزهای گذشته به مشتریان و اشباع شدن بازار از این محصول، قیمت اعلام شده از سوی فروشندگان از 51 میلیون تومان در هفته گذشته، امروز به حدود 47 میلیون تومان رسیده و پیش بینی میشود این قیمت تا 44 میلیون تومان نیز امکان ریزش دارد.

پژو ۲۰۷ جدید از کجا آمد؟

پس از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌های ایران، بعد از مذاکرات فراوان سرانجام دوباره همکاری ایران‌خودرو و پژو آغاز گردید. بدین ترتیب زمزمه‌هایی مبنی بر تولید مجدد پژو 207 مطرح شد و حتی ایران‌خودرو در دی‌ماه سال گذشته اقدام به‌ پیش‌فروش این خودرو با موعد تحویل مرداد، شهریور و مهر امسال کرد. سپس در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو که در اسفند سال گذشته برگزار شد، ایران‌خودرو پژو ۲۰۷ جدید را رونمایی نمود که دستخوش فیس‌لیفت و تغییراتی جزئی در داخل و خارج‌شده بود. البته مدیرعامل ایران‌خودرو، هاشم یکه‌زارع در نشست مطبوعاتی سال گذشته اعلام نمود که تولید مجدد 207 ربطی به قرارداد جدید ایران‌خودرو نداشته و مالکیت آن به‌طور کامل به ایران‌خودرو واگذارشده است.

تغییرات در طراحی بدنه:

در بخش طراحی خارجی صرفاً به تغییر گرافیک داخلی چراغ‌ها و تغییر آینه‌های جانبی بسنده شده است. در پژو ۲۰۷ جدید یک ردیف لامپ LED ابرویی به بالای چراغ‌های جلو اضافه‌شده است که احتمالاً نقش چراغ‌های روشنایی در روز را دارند. در چراغ‌های عقب نیز از LED استفاده‌شده و گرافیک و طراحی داخلی آن‌ها بسیار زیباتر از چراغ‌های عقب قبلی پژو ۲۰۷ جدید شده است. آینه‌های جانبی جدید آن نیز از طراحی بهتری نسبت به قبل بهره می‌برند چراکه آینه‌های مدل قبلی 207 متعلق به پژو 206 بوده و تغییری نداشتند.

تغییرات داخل کابین:

در داخل نیز کلیت داشبورد دست‌نخورده باقی‌مانده و از تغییرات مهم آن می‌توان به نصب یک نمایشگر 7 اینچی لمسی مجهز به سیستم چندرسانه‌ای و GPS در بالای داشبورد و تغییر غربیلک فرمان اشاره کرد. غربیلک فرمان جدید 207 ضمن برخورداری از طراحی بهتر، مجهز به دکمه‌های کنترل سیستم صوتی و قطع و وصل تماس تلفنی نیز شده است و تصویر عقب خودرو با استفاده از دوربین دید عقب بر روی نمایشگر داشبورد به نمایش درمی‌آید. در داخل پژو ۲۰۷ جدید غیر از موارد مذکور تغییر عمدهٔ دیگری دیده نمی‌شود.

  امکانات و تجهیزات:

پژو ۲۰۷ جدید با توجه به شرایط قیمتی بازار خودروی ایران، از تجهیزات و امکانات نسبتاً مناسبی سود می‌برد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از: ترمز ABS، EBD، ایربگ راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک، سیستم پخش DVD، پورت USB، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، بلوتوث، GPS، دوربین دید عقب، آینه‌های جانبی برقی، شیشه‌های برقی چهاردر، سنسور دنده‌عقب، رینگ اسپرت آلومینیومی و کروز کنترل.

پژو ۲۰۷ جدید

قابلیت‌های فنی:

207 جدید همانند گذشته از پیشرانهٔ آشنای TU5 با 1600 سی‌سی حجم استفاده می‌کند که قدرت و گشتاور آن از سوی ایران‌خودرو 105 اسب بخار و 142 نیوتن متر اعلام‌شده است. البته علت اختلاف قدرت 5 اسب بخاری میان 207 و 206 تیپ 5 مشخص نیست. طبق اعلام سازنده، 207 جدید فعلاً فقط با گیربکس دستی عرضه خواهد شد و بازهم مشخص نیست که گیربکس دستی آن از نوع ایرانی (متعلق به پژو 405) است یا مانند نمونه‌های قبلی 206 از نوع فرانسوی خواهد بود. شتاب صفرتا صد 207 جدید 11.6 ثانیه، مصرف سوخت ترکیبی آن 6.6 لیتر در صد کیلومتر و حداکثر سرعتش 190 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

پژو ۲۰۷ جدید

 

افزایش تولید خودروسازان ناشی از افزایش تعهدات

ستاره های کیفیت پژو 206 به 3 رسید

تقدير رئيس ايدرو از اطلاع رساني ايساكو

پیش فروش دانگ فنگ H30 کراس (آذر95)+بررسی کامل H30 کراس

فروش اقساطی سمند ال.ایکس با 18میلیون پیش پرداخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی