پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه نگین خودرو

حضور نگین خودرو در نمایشگاه خودرو تهران-شهر آفتاب

نگین خودرو با جدیدترین محصولات شرکت رنو فرانسه در نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب، حضور خواهد داشت. به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، بزرگترین رویداد خودرویی ایران، پس از 11 سال قرار است در روزهای 26 تا 30 بهمن‌ماه در محل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب در فضایی به وسعت 30 هزار مترمربع برگزار شود. […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۷ آذر ۱۳۹۵

نگین خودرو با جدیدترین محصولات شرکت رنو فرانسه در نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب، حضور خواهد داشت.

به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، بزرگترین رویداد خودرویی ایران، پس از 11 سال قرار است در روزهای 26 تا 30 بهمن‌ماه در محل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب در فضایی به وسعت 30 هزار مترمربع برگزار شود.

با توجه به استقبال گسترده تولید کنندگان داخلی و خارجی از نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب، این نمایشگاه در دو بخش خودرو ، قطعات و صنایع وابسته  برگزار خواهد شد و شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی فروش  محصولات شرکت رنو فرانسه در این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 1000 متر مربع به معرفی و ارائه آخرین محصولات بازیگر بزرگ بازار خودرو ایران خواهد پرداخت.

با توجه به استقبال گسترده فعالین صنعت خودرو از این نمایشگاه تقریبا بیشتر فضاهای پیش بینی شده برای نمایشگاه خودرو تهران به مشارکت کنندگان واگذار شده است که طی هفته های آینده اسامی تمامی این شرکت ها اعلام خواهد شد.

نمایشگاه خودرو تهران آخرین بار بیش از یک دهه پیش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد اما پس‌ ازآن، به دلیل مشکلات ترافیکی این سایت، برگزاری نمایشگاه خودرو در آن منتفی شد و همین مسئله باعث شد تا تهران سال‌ها فاقد نمایشگاه خودرو باشد. با برگزاری نمایشگاه خودرو در سایت تازه تاسیس شهر آفتاب، تهرانی‌ها بار دیگر فرصت دیدار مستقیم با بزرگ‌ترین خودروسازان ایران و جهان را خواهند یافت.

حضور مجتمع صنعتی ماموت در نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب

حامیان رسانه‌ای تخصصی نمایشگاه خودرو تهران معرفی شدند

عرضه رنو کولئوس با قیمت کمتر از 200 میلیون تومان

توافق رنو و ایدرو به قرارداد تبدیل می شود

فروش مشارکتی رنو تلیسمان

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • ناصرشریفی | 25/11/1395 در 11:44

    اگه مگان 2017 همراه با کولئوس وتلیسمان عرضه بشه بازار رقبای کره وچین وژاپن ضعیف میشه ولی افسوس که نگین خودرو بخاطر اینکه فلوئنس ها رو دستش مونده ناچار فعلا مگان 2017 رو عرضه نکنه اما اگر این سه همشکل همزمان عرضه بشه جبران گذشته رو میکنه

کیوسک مطبوعاتی