پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو ساندرو

ساندرو همچنان صدرنشین کیفیت

رنو ساندِرو برای دومین ماه متوالی باکیفیت ترین خودروی تولید داخل با 4ستاره معرفی شد. براساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی سازمان بازرسی و کیفیت استاندارد ایران, رنو ساندِرو محصول پارس خودرو برای دومین ماه متوالی, صدر نشین گروه قیمتی زیر50میلیون تومان شد. به گزارش جوان خودرو, براساس تازه ترین گزارش منتشر شده شرکت […]

javankhodro
شنبه - ۲۰ آذر ۱۳۹۵

رنو ساندِرو برای دومین ماه متوالی باکیفیت ترین خودروی تولید داخل با 4ستاره معرفی شد.

براساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی سازمان بازرسی و کیفیت استاندارد ایران, رنو ساندِرو محصول پارس خودرو برای دومین ماه متوالی, صدر نشین گروه قیمتی زیر50میلیون تومان شد. به گزارش جوان خودرو, براساس تازه ترین گزارش منتشر شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI) مربوط به آبان ماه سال جاری, در خصوص وضیعت کیفی خودروهای تولید داخل رنو ساندِرو محصول شرکت پارس خودرو، برای دومین ماه متوالی در صدر جدول کیفی خودروهای رنج قیمت 25تا50میلیون تومان قرار دارد.

این خودرو در شرایطی برای دومین بار در چنین جایگاهی قرار گرفت که در گزارش مهر ماه ISQI این خودرو به عنوان اولین و تنها خودروی 4 ستاره کیفی کشور معرفی شد. گفتنی است این خودرو در پیشرفته ترین خط تولید خودرو در کشور که در شرکت پارس خودرو قرار دارد، تولید می شود. ساندرو بر روی پلتفرم B90 رنو بنا نهاده شده که دارای پیشرانه K4M با حجم 1.6 لیتر و قدرت 105 اسب بخار است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی