پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو-کیا

از شرکت‌های فاقد مجوز پیش فروش خودرو نخرید

وزارت صنعت، معدن و تجارت طی اطلاعیه‌ای درباره انعقاد قرارداد در قالب پیش‌ فروش یا پرداخت وجه خرید خودرو به شرکت‌های فاقد مجوز پیش فروش خودرو از وزارت صنعت، معدن و تجارت، هشدار داد. به نقل از ایسنا، وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که برای پیشگیری از بروز مشکلات ناشی از عدم ایفای […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۲ آذر ۱۳۹۵

وزارت صنعت، معدن و تجارت طی اطلاعیه‌ای درباره انعقاد قرارداد در قالب پیش‌ فروش یا پرداخت وجه خرید خودرو به شرکت‌های فاقد مجوز پیش فروش خودرو از وزارت صنعت، معدن و تجارت، هشدار داد.

به نقل از ایسنا، وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که برای پیشگیری از بروز مشکلات ناشی از عدم ایفای تعهدات شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو اعم از تولیدکنندگان داخلی یا واردکنندگان و لزوم نظارت و کنترل بر عرضه خودرو به شکل پیش فروش خودرو و براساس ماده ۵ آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو مصوب ۲۸/۱/۱۳۹۵ مجدداً تأکید می‌شود که پیش فروش خودرو صرفاً پس از اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت از تمام متقاضیان خرید خودرو درخواست کرد که از هرگونه انعقاد قرارداد در قالب پیش فروش یا پرداخت وجه به شرکت‌هایی که فاقد مجوز پیش فروش خودرو صادره از این وزارتخانه هستند، اکیداً خودداری کنند.

بر اساس این گزارش، ارائه مجوزهایی از قبیل پروانه کسب معتبر از اتحادیه‌ ذیربط یا گواهی نمایندگی رسمی از مرکز اصناف و بازرگانان به هیچ عنوان مجوز پیش فروش خودرو تلقی نمی‌شود.

شرایط فروش ون وانا از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد

عرضه رنو کولئوس با قیمت کمتر از 200 میلیون تومان

پیش فروش دانگ فنگ H30 کراس (آذر95)+بررسی کامل H30 کراس

آغاز جشنواره فروش رویای برفی محصولات پارس خودرو (آذر95)

شرایط فروش اقساطی منعطف محصولات ایران خودرو ویژه هفته وحدت (آذر95)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی