پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه بین المللی خودرو

آغاز به کار هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو کرمان در هفته جاری

هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو کرمان در مساحتی در حدود ۵۰۰۰ متر مربع با حضور ۸ شرکت تولید کننده و وارد کننده خودرو برگزار می شود. به نقل از ایلنا، نمایشگاه بین المللی خودرو کرمان از تاریخ ۷ لغایت ۱۰ دیماه در محل سایت دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق برگزار می شود. این نمایشگاه در […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۵ دی ۱۳۹۵

هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو کرمان در مساحتی در حدود ۵۰۰۰ متر مربع با حضور ۸ شرکت تولید کننده و وارد کننده خودرو برگزار می شود.

به نقل از ایلنا، نمایشگاه بین المللی خودرو کرمان از تاریخ ۷ لغایت ۱۰ دیماه در محل سایت دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق برگزار می شود.

این نمایشگاه در مساحتی در حدود ۵۰۰۰ متر مربع با حضور ۸ شرکت تولید کننده و وارد کننده خودرو برگزار خواهد شد.

شرکت های حاضر در هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو کرمان عبارتند از کرمان موتور، گروه صنعتی سایپا ، خودروسازی کارمانیا، مدیران خودرو، ارین موتور نماینده میتسوبیشی در ایران، رامک خودرو نماینده سانگ یانگ در ایران، نگین خودرو نماینده رنو در ایران و جهان نوین آریا نماینده نیسان در ایران که آرخین محصولات خود را در این مایشگاه در دید عموم قرار خواهند داد.از دیگر برنامه هایی که در حاشیه این نمایشگاه خواهد بود رونمایی از خودروهای جدید خودروسازان کرمانی است که خبرهای تکمیلی آن به زودی اعلام خواهد شد.

بنا بر اعلام وزارت صنعت ،معدن و تجارت سال گذشته نمایشگاه بین المللی خودرو کرمان بالاترین دستاورد را بین نمایشگاهای ایران داشته است.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو گوانجو به روایت تصویر

دنا در نمایشگاه خودرو بغداد خوش درخشید.

ایران خودرو در نمایشگاه خودرو لبنان

بازگشت ایران خودرو به بازار روسیه در نمایشگاه خودرو مسکو

نمایشگاه خودرو مشهد امروز (18 مرداد 95) افتتاح می شود

پانزدهمین دوره نمایشگاه خودرو شیراز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی