پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیا اپتیما جدید

اعلام شرایط فروش متنوع نقدی و اعتباری کیا اپتیما ۲۰۱۶

 کیا اپتیما که نسل جدید آن در مدل GT Line مدتی است به بازار کشور عرضه شده، این روزها یکی از محبوب‌ترین خودروهای کیا در بازار خودروهای وارداتی کشور به شمار می رود. اطلس خودرو با توجه به استقبال گسترده علاقه‌مندان از این خودرو، شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری کیا اپتیما ۲۰۱۶ را اعلام […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۵ دی ۱۳۹۵

 کیا اپتیما که نسل جدید آن در مدل GT Line مدتی است به بازار کشور عرضه شده، این روزها یکی از محبوب‌ترین خودروهای کیا در بازار خودروهای وارداتی کشور به شمار می رود.

اطلس خودرو با توجه به استقبال گسترده علاقه‌مندان از این خودرو، شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری کیا اپتیما ۲۰۱۶ را اعلام کرد. بر اساس اعلام اطلس خودرو، قیمت نقدی کیا اپتیما بدون مالیات بر ارزش‌افزوده معادل ۱,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال است. علاوه بر فروش نقدی، علاقه‌مندان می‌توانند این خودرو را به صورت اعتباری با شرایط متنوع خریداری کنند.

برای این منظور علاقه‌مندان می‌توانند ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال را به‌عنوان پیش‌پرداخت در وجه اطلس خودرو بپردازند و باقی مبلغ را در اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماهه پرداخت کنند. تحویل خودروها از سوی اطلس خودرو به صورت ۳۰۰ روزه خواهد بود و خودروها از گارانتی اطلس خودرو برخوردارند خواهند بود.

شرایط فروش کیا اپتیما ۲۰۱۶

کسب رتبه نخست در زمینه رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش توسط ایرتویا

فروش نقدی و اعتباری محصولات کیاموتورز (آذر ۹۵)

افزایش قیمت محصولات کیا در ایران

فروش کیا ریو جدید با 45 میلیون تومان پیش پرداخت

انتخاب کیا سورنتو به عنوان کم عیب ترین شاسی بلند از نگاه مشتریان

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی