پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

صورت وضعیت خلافی

برای پرداخت خلافی صورت وضعیت خلافی جدید بگیرید

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور با هشدار به رانندگان در مورد صورت وضعیت خلافی گفت: صورت وضعیت‌های قبلی اعتبار ندارد و رانندگان باید برای پرداخت خلافی حتماً صورت وضعیت جدید بگیرند. به نقل از مهر ، سرهنگ احمد کرمی اسد با اشاره به پایان مهلت بخشودگی جرایم معوقه گفت: شهروندانی که از قبل صورت وضعیت […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۷ دی ۱۳۹۵

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور با هشدار به رانندگان در مورد صورت وضعیت خلافی گفت: صورت وضعیت‌های قبلی اعتبار ندارد و رانندگان باید برای پرداخت خلافی حتماً صورت وضعیت جدید بگیرند.

به نقل از مهر ، سرهنگ احمد کرمی اسد با اشاره به پایان مهلت بخشودگی جرایم معوقه گفت: شهروندانی که از قبل صورت وضعیت خلافی خودروی خود را گرفته و پرداخت کرده‌اند، شامل بخشودگی ۲ برابری جرائم شده‌اند.

وی افزود: مالکانی که پس از پایان مهلت، اقدام به اخذ و پرداخت خلافی خودروی خود کرده‌اند، دیگر شامل بخشودگی نخواهند بود.

سرهنگ کرمی اسد همچنین با اشاره به اینکه مالکانی هم که قبل از این صورت وضعیت خودروی خود را گرفته اما پرداخت نکرده‌اند شامل بخشودگی نمی‌شوند، افزود: این دسته از مالکان باید صورت وضعیت جدید خودروی خود را مجدداً دریافت و اقدام به پرداخت جریمه‌ها کنند. در غیر این صورت در پرداخت جرائم دچار اشتباه خواهند شد و خلافی خودرویشان صفر نشده و با مغایرت مواجه می‌شوند.

جزییات طرح برخورد با تخلفات رانندگی شبانه و دور دور

شرایط تعویض پلاک آسیب دیده خودرو

چه نوع شیشه دودی از نظر پلیس مجاز است؟

شرایط واگذاری پلاک گذر موقت چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی