پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرکز تحقیقات ایران خودرو

بازدید سخنگوی شورای نگهبان از خط تولید و مرکز تحقیقات ایران خودرو

سخنگوي شوراي نگهبان در حاشیه بازدید از سالن های تولید و مرکز تحقیقات ایران خودرو گفت: خودروسازي در ايران به صنعت مادر تبديل شده و با وجود مطالبي كه گاه از سوي برخي افراد يا حتي مسئولان شنيده مي شود، به هيچ عنوان نمي توانيم به حذف يا تضعيف آن فكر كنيم. به گزارش ايكوپرس، […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۸ دی ۱۳۹۵

سخنگوي شوراي نگهبان در حاشیه بازدید از سالن های تولید و مرکز تحقیقات ایران خودرو گفت: خودروسازي در ايران به صنعت مادر تبديل شده و با وجود مطالبي كه گاه از سوي برخي افراد يا حتي مسئولان شنيده مي شود، به هيچ عنوان نمي توانيم به حذف يا تضعيف آن فكر كنيم.

به گزارش ايكوپرس، عباس كدخدائي پس از بازديد سالن ها، خطوط توليد و مركز تحقيقات ايران خودرو اظهار كرد: اگر مقامات، مسئولان و اقشار مختلف مردم بازديدهايي از خطوط و سالن هاي توليد ايران خودرو داشته باشند، قطعا ديدگاه و ذهنيت آنها نسبت به اين صنعت و  توليدات داخلي عوض خواهد شد.

كدخدائي ادامه داد: پيشتر وقتي از خودروهاي ايراني استفاده مي كرديم،‌ ذهنيتي ديگري داشتيم  اما الان كه با گوشه اي از تلاش، تخصص و برنامه هاي صنعتگران خودروسازي كشور از نزديك آشنا شدم،‌ نگاه و ديدگاهي كاملا متفاوت با گذشته دارم و خواهم داشت.

وي افزود: اعتقاد دارم كه صنعت خودروسازي بايد از سوي همه بخش ها حمايت شود. قوه مقننه مي تواند با وضع قوانيني براي تسهيل فضاي كسب و كار، صادرات و تقويت هاي مالي از اين صنعت حمايت كند و لازم است قوه مجريه نيز در بحث ثبات مديريت حركت كند چرا كه شاهد تحولات چشمگير و برنامه هاي هدفمندي در سال هاي اخير بوده ايم و بايد اين روند ادامه پيدا كند.

سخنگوي شوراي نگهبان اظهار كرد: از سالن هاي ساخت قطعات و موتور خودرو كه بازديد مي كردم، به اين ذهنيت رسيدم كه با روندي موجود به زودي شاهد تحولات اساسي در صنعت و توليدات خودروسازي كشور خواهيم بود اما اين ذهنيت در مركز تحقيقات گروه صنعتي ايران خودرو ، كه به نوعي اتاق فكر صنعت خودرو كشور هست، به شكلي كامل و عميق، عينيت گرفت و تحت تاثير قرار گرفتم.

كدخدائي گفت: در حال حاضر به اطمينان خاطر بيشتر دست پيدا كردم و مي توانم بگويم كه اگر از اين پتانسيل حمايت و پشتيباني لازم صورت بگيرد،‌ مي توانيم هطراز كشورهاي پيشرو در صنعت خودرو كشور حركت كنيم و نيازهاي كشور و منطقه را از منظر تنوع و كيفيت تامين كنيم.

وي در پايان گفت: شاهد بوده ايم كه گروه صنعتي ايران خودرو در حوزه جذب نخبگان و استفاده از توانمندي هاي داخلي كشور اقدامات بسيار خوبي انجام داده كه بي شك استفاده از نيروهاي جوان و خلاق مي تواند به رشد و توسعه بخش هاي مختلف كشور منجر شود.

با بودجه 50 میلیونی دنا بخریم یا برلیانس H330 ؟

پرفروش های بازار خودرو را بیشتر بشناسید

بی کیفیت‌ترین خودروهای تولید داخل کدامند؟

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد (دی 95)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی