پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساینا اتوماتیک

اسفند ماه امسال منتظر ساینا اتوماتیک در بازار باشید

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، اعلام کرد خودرو ساینا اتوماتیک در اسفند ماه 95 به بازار می آید. دکتر مهدی جمالی ضمن اعلام خبر بالا افزود: افزایش 6.3 درصدی سهم بازار از 33.7 درصد به 40 درصد، برخورداری از بیشترین درصد افزایش سهم بازار در بین همه خودروسازان داخلی و واردکنندگان، تولید 9 محصول […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۱ دی ۱۳۹۵

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، اعلام کرد خودرو ساینا اتوماتیک در اسفند ماه 95 به بازار می آید.

دکتر مهدی جمالی ضمن اعلام خبر بالا افزود: افزایش 6.3 درصدی سهم بازار از 33.7 درصد به 40 درصد، برخورداری از بیشترین درصد افزایش سهم بازار در بین همه خودروسازان داخلی و واردکنندگان، تولید 9 محصول جدید و عرضه آن‌ها به بازار و آغاز همکاری با کمپانی سیتروئن فرانسه و فروش 50 درصد از سهام سایپاکاشان به این شرکت با چندین برابر قیمت نسبت به زمان قبل از اصلاح ساختار سرمایه از جمله مهم‌ترین دستاوردهای سایپا محسوب می‌شوند.

نیروی محرکه ساینا دنده ای محصول فیس ‌لیفت شده تیبا که از سال 94 وارد بازار شد، توسط یک موتور 4 سیلندر با حجم 1.5 لیتر منطبق با استاندارد یورو 4 اروپا تامین می شود. این پیشرانه توانایی تولید حد اکثر قدرت 87 اسب بخار قدرت و گشتاور 128 نیوتون متر را دارد و از فرمان هیدرولیک بهره می برد.

گیرباکس اتوماتیک ساینا

از امکانات ساینا اتوماتیک می توان به 2 ایربگ (راننده و سرنشین جلو)، سیستم پیشرفته ترمز ABS+ EBD، سیستم ضد سرقت (Immobilizer)، شیشه بالابرهای برقی جلو، گرمکن شیشه عقب، صفحه نمایشگر (MFD)، کمربند ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، چراغهای جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، قفل مرکزی، صندلی عقب مجهز به نگهدارنده صندلی کودک ISOFIX، قفل ایمنی کودک برای دربها، نمایش دمای محیط بیرون و کلید مجهز به ریموت اشاره کرد.

ساینا دنده ای هم اکنون در حالت فروش فوری و نقدی با قیمت 27 میلیون و 776 هزار تومان از سوی سایپا عرضه و در بازار نیز با قیمت 28 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

منبع: خبرماشین

آغاز فروش نقدی محصولات سایپا + قیمت

ساینا اتوماتیک تا آخر سال 95 به بازار می آید

اولین تصویر از ساینا هاچ بک

مراسم ورود به بازار چانگان CS35 برگزار شد.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی