پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو کنترل مکانیزه فضای پارک حاشیه ای

کنترل فضای پارک حاشیه ای توسط خودروهای مکانیزه پلیس

ناوگان ثبت مکانیزه تخلفات ساکن پایتخت با تحویل 5 دستگاه خودروی کنترل فضای پارک حاشیه ای به پلیس راهور کار خود را آغاز کرد. مازیار حسینی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: به منظور کنترل فضای پارک حاشیه ای و ثبت تخلفات ساکن در شهر تهران، نسبت به آماده سازی خودروهایی با […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۲ دی ۱۳۹۵

ناوگان ثبت مکانیزه تخلفات ساکن پایتخت با تحویل 5 دستگاه خودروی کنترل فضای پارک حاشیه ای به پلیس راهور کار خود را آغاز کرد.

مازیار حسینی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: به منظور کنترل فضای پارک حاشیه ای و ثبت تخلفات ساکن در شهر تهران، نسبت به آماده سازی خودروهایی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و تحویل آن به پلیس راهور پایتخت اقدام شده است.

وی افزود: با به کارگیری این خودروها از طریق اِعمال دقیق قانون، نسبت به کنترل کامل فضای پارک حاشیه ای مجهز به دستگاه های مکانیزه پارکومتر و نیز تخلفاتی همچون پارک دوبله و عدم رعایت حریم تقاطع ها و توقف غیر مجاز که بر مسائل و مشکلات ترافیکی می افزاید، اقدام می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این که این خودروها به منظور روان سازی ترافیک با استفاده از دوربین، نسبت به تشخیص صحیح پلاک و ثبت تصاویر محل تخلف خودروهای متخلف اقدام و تمامی اطلاعات به دست آمده را به منظور بررسی و صدور برگ جریمه به سِرور مرکزی منتقل می کنند، تأکید کرد: توقف در حریم پل ها و تونل ها، در حریم ایستگاه های مترو، اتوبوس و تاکسی، در حریم تقاطع ها، در محل بارگیری، در محل پارک معلولان، در مکان های توقف ممنوع و توقف مطلقا ممنوع، پارک دوبل و ورود به محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد، از جمله تخلفاتی هستند که از طریق خودروهای کنترل مکانیزه اعمال قانون می شوند.

ورود خودروهای هیبریدی به محدود طرح ترافیک، مجاز یا غیرمجاز؟

طرح ترافیک تهران از امروز تا سه شنبه به محدوده زوج و فرد گسترش می‌یابد

برای پرداخت خلافی صورت وضعیت خلافی جدید بگیرید

جزییات طرح برخورد با تخلفات رانندگی شبانه و دور دور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی