پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

TIBA_سایپا_تیبا

با ۸ میلیون تومان پیش پرداخت صاحب تیبا شوید

 در جدیدترین بخشنامه فروش سایپا، شرایط فروش معمولی و اعتباری برای خودروی تیبا در نظیر گرفته شده است. بر این اساس خریداران با توجه به توان خود از دو روش پیش فروش با پیش پرداخت تک مرحله ای و یا پیش فروش با پرداخت دو مرحله ای استفاده خواهند کرد. برای خرید تک مرحله ای […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۵ دی ۱۳۹۵

 در جدیدترین بخشنامه فروش سایپا، شرایط فروش معمولی و اعتباری برای خودروی تیبا در نظیر گرفته شده است.

بر این اساس خریداران با توجه به توان خود از دو روش پیش فروش با پیش پرداخت تک مرحله ای و یا پیش فروش با پرداخت دو مرحله ای استفاده خواهند کرد.

برای خرید تک مرحله ای تنها با واریز 7 میلیون تومان کار پیش خرید به اتمام رسیده و شما خودروی خود را با دریافت 650 هزار تومان تخفیف در فروردین و اردیبهشت 96 تحویل خواهید گرفت.

در مدل پرداخت دو مرحله ای شما به جز پرداخت اولیه 7 میلیون تومان باید در اسفند 95 و یا فروردین 96 مبلغ 4 میلیون تومان واریز نمایید. تخفیف این خرید برای شما 800 هزار تومان خواهد بود.

سایپایی ها برای آسان کردن خرید برای شما یک روش اعتباری با پرداخت تسهیلات متنوع نیز در نظر گرفته اند که بر اساس آن شما با پیش پرداخت 8 میلیون تومانی کار خود را آغاز کرده و با انتخاب مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده توسط سایپا، بخشی از هزینه خودروی جدید خود را تامین خواهید کرد.

بازده پرداخت تسهیلات شما بین 6 تا 24 ماه خواهد بود و زمان تقریبی تحویل خودرو توسط سایپا نیز فروردین و اردیبهشت 96 اعلام شده است.

سایپایی ها برای تیبا 2 نیز همین روش های پیش فروش و فروش اعتباری را در نظر گرفته اند و تنها کافی است همان 7 میلیون پیش پرداخت را به حساب سایپایی ها واریز کنید تا پیش فروش خودرو برای شما امکان پذیر شود.

در مدل اعتباری نیز دقیقا همان 8 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفته شده است و مابقی هزینه با کمک تسهلات پرداختی سایپا امکان پذیر خواهد بود.

تنها تفاوت پیش فروش تیبا 2 و تیبای معمولی در زمان تحویل خودرو است و ممکن است خودرو در اسفند 95 یا فروردین 96 به شما تحویل داده شود.

اسفند ماه امسال منتظر ساینا اتوماتیک در بازار باشید

بی کیفیت‌ترین خودروهای تولید داخل کدامند؟

پرفروش های بازار خودرو را بیشتر بشناسید

کاهش قیمت خودروهای مدل ۹۵ در پی عرضه خودروهای مدل ۱۳۹۶

محصولات ایران خودرو با مدل سال 96 در بازار عرضه شدند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی