پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ممنوعیت_تردد_روز_قدس

ممنوعیت تردد روز قدس 94

از ساعت 3:30 صبح همگام با اتمام طرح شب قدر عملیات پاکسازی در معابر منتهی به مسیرهای نه‌گانه راهپیمایی اعمال می‌شود و تردد کلیه وسایل نقلیه نیز از ساعت 10 روز جمعه مورخ 19 تیر ماه در معابر ذیل ممنوع خواهد بود. سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست خبری پیرامون […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱۶ تیر ۱۳۹۴

از ساعت 3:30 صبح همگام با اتمام طرح شب قدر عملیات پاکسازی در معابر منتهی به مسیرهای نه‌گانه راهپیمایی اعمال می‌شود و تردد کلیه وسایل نقلیه نیز از ساعت 10 روز جمعه مورخ 19 تیر ماه در معابر ذیل ممنوع خواهد بود.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست خبری پیرامون تمهیدات ترافیکی روز جهانی قدس، اظهار داشت: در آستانه برگزاری راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس هستیم که این مراسم از ساعت 10:30 دقیقه روز جمعه در مسیرهای نه‌گانه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: شروع طرح ترافیکی پلیس راهور برای برپایی مراسم روز جهانی قدس از ساعت 8 صبح خواهد بود.

این مقام ارشد راهور فاتب به بحث پاکسازی معابر در طول مسیرهای راهپیمایی پرداخت و ادامه داد: از شب قبل بحث پاکسازی اعمال می‌شود اما با توجه به اینکه پنج‌شنبه مصادف با 23 رمضان و سومین روز شب قدر است بنابراین اجرای طرح پاکسازی را بعد از اتمام طرح شب قدر اعمال خواهیم کرد.

پارک در مسیر راهپیمایی = حمل با جرثقیل

سردار حسینی خطاب به شهروندان ساکن خیابان انقلاب، خیابان کارگر و خیابان ولیعصر، اعلام کرد: از پارک خودروهای خویش در معابری که شامل مسیرهای راهپیمایی می‌شود اجتناب کنند چرا که در صورت پارک خودرو، این وسایل با جرثقیل‌های پلیس جابه‌جا شده و به محل مناسب منتقل خواهند شد؛ شهروندان می‌توانند محل پارک خودروی خود را در طی تماس با 110 دریابند چرا که خودروها به پارکینگ منتقل نمی‌شود و در نزدیک‌ترین محل مناسب پارک می‌شوند.

معابر ممنوعه

1- شمال: طول بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا خیابان کارگر

2- شرق: خیابان ولیعصر حد فاصل تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر و خیابان فلسطین، طالقانی و خیابان‌های منشعب از آن به سمت غرب.

3- غرب: خیابان کارگر حد فاصل خیابان جمهوری تا تقاطع بلوار کشاورز

4- جنوب: خیابان انقلاب اسلامی حد فاصل میدان انقلاب تا تقاطع ولیعصر (جهان‌نما)

وی گفت: تردد در خیابان جمهوری از کارگر تا ولیعصر به صورت غرب به شرق جریان خواهد داشت.

سردار حسینی به محدودیت‌های توقف کلیه وسایل نقلیه پرداخت و تصریح کرد: توقف کلیه وسایل نقلیه در محدوده‌های زیر ممنوع خواهد بود.

1- بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا تقاطع کارگر هر دو مسیر

2- خیابان‌های واقع در غرب خیابان ولیعصر حد فاصل جمهوری تا میدان ولیعصر

3- خیابان کارگر حد فاصل جمهوری تا بلوار کشاورز

4- طول خیابان فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز

5- طول خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز

6- طول خیابان 16 آذر از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز

7- طول خیابان طالقانی از تقاطع قدس تا ولیعصر

8- طول خیابان ولیعصر از تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر

9- خیابان‌های واقع در ضلع جنوبی خیابان انقلاب اسلامی شامل فخر رازی، فلسطین، ابوریحان، دانشگاه، رازی، 12 فروردین و منیری جاوید.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی