پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مسابقه هیبریدی ایرتویا

برندگان مسابقه هیبریدی ایرتویا مشخص شدند

عصر چهارشنبه 29 دی ماه 95، قرعه کشی مسابقه هیبریدی ایرتویا که در جهت فرهنگ سازی و آشنایی بیشتر شهروندان به خودروهای پاک انجام شده بود، در حضور جمعی از مشتریان وفادار برند تویوتا و اصحاب رسانه برگزار شد و برندگان جوایز این مسابقه مشخص شدند. در این مراسم که در حضور جمعی از برندگان […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲ بهمن ۱۳۹۵

عصر چهارشنبه 29 دی ماه 95، قرعه کشی مسابقه هیبریدی ایرتویا که در جهت فرهنگ سازی و آشنایی بیشتر شهروندان به خودروهای پاک انجام شده بود، در حضور جمعی از مشتریان وفادار برند تویوتا و اصحاب رسانه برگزار شد و برندگان جوایز این مسابقه مشخص شدند.

در این مراسم که در حضور جمعی از برندگان مسابقه هیبریدی ایرتویا ، مشتریان وفادار و اصحاب رسانه برگزار شد، آقای سعید صادقی به عنوان نفر نخست این مسابقه، برنده جایزه سفر چند روزه به ژاپن و بازدید از کمپانی تویوتا شد. همچنین به 10 نفر از برندگان مسابقه به قید قرعه، اسپیکر بلوتوث برند لوکس B&O اعطا گردید.

فرزاد صالحی، مدیر بازاریابی ایرتویا در مراسم قرعه کشی مسابقه هیبریدی این شرکت، با بیان اینکه تویوتا یکی از قابل اعتمادترین برندهای خودرویی جهان است، تصریح کرد: نماینده رسمی تویوتا در ایران به عنوان عرضه کننده محصولات این برند با کیفیت در ایران قصد دارد در جهت فرهنگ سازی استفاده از خودروهای هیبرید گام بردارد.

وی ادامه داد: مسابقه هیبریدی ایرتویا از ۱۷ شهریور ماه با هدف اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مشتریان درباره خودروهای هیبرید به صورت اینترنتی آغاز شد و بیش از ۲۰ هزار نفر طی یک ماه در این مسابقه شرکت کردند.

همان طور که کمپانی تویوتا به عنوان یکی از مهمترین پیشگامان عرضه خودروهای هیبریدی در جهان شناخته می شود، ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری این برند خوش نام ژاپنی نیز به عنوان اولین و بزرگترین عرضه کننده خودروهای هیبریدی در کشور به شمار می رود و در این مدت تمام تلاش خود را کرده تا فرهنگ استفاده از خودروهای پاک را میان مردم ایران جا بیاندازد.

با توجه به آلودگی روزافزون هوا و به شماره افتادن نفس شهرهای بزرگ، این فرهنگ سازی تنها با آموزش استفاده از خودروهای هیبریدی، معرفی این خودروها و اعطای مزایای مختلف به دارندگان خودروهای هیبرید میسر نمی شود و این دست مسابقات که باعث تشویق بیشتر مردم به استفاده از خودروهای پاک می شود را باید به فال نیک گرفت.

تویوتا راوفور ۲۰۱۷ بخرید پولش را قسطی بدهید

افتتاح نمایندگی مرکزی ایرتویا در غرب تهران (گزارش)

ورود خودروهای هیبریدی به محدود طرح ترافیک، مجاز یا غیرمجاز؟

مسابقه هیبریدی ایرتویا با جوایز شگفت انگیز

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • اکبر66 | 03/11/1395 در 02:27

    پولداره فقط قادر بهخرید تویوتا هستند

کیوسک مطبوعاتی