پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه آرین موتور

یک درصد تخفیف برای خرید میتسوبیشی در نمایشگاه اصفهان

شرکت آرین موتور نماینده محصولات میتسوبیشی ژاپن در ایران ، ضمن حضور قدرتمند در سیزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان یک درصد تخفیف ویژه را برای مشتریان این برند معتبر ژاپنی در این نمایشگاه در نظر گرفته است. اوتلندر تیپ ۵ که جدیدترین تیپ این کراس اوور متوسط ژاپنی است با امکانات جدیدی مانند دوربین ۳۶۰ درجه […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۷ بهمن ۱۳۹۵

شرکت آرین موتور نماینده محصولات میتسوبیشی ژاپن در ایران ، ضمن حضور قدرتمند در سیزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان یک درصد تخفیف ویژه را برای مشتریان این برند معتبر ژاپنی در این نمایشگاه در نظر گرفته است.

اوتلندر تیپ ۵ که جدیدترین تیپ این کراس اوور متوسط ژاپنی است با امکانات جدیدی مانند دوربین ۳۶۰ درجه ، ترمز دستی برقی ، دو سوکت برق ۱۲ ولت ، سنسور باران ، نشانگر میزان آب مخزن برف‌پاک‌کن ، سنسور پارک عقب و جلو ، آنتن کوسه‌ای ، گرم‌کن فرمان ، سیستم اتوهلد ، شیشه های دودی عقب و جانبی و مه‌شکن LED به بازار عرضه می شود.

قیمت این تیپ جدید اوتلندر ۲۱۸٫۸ میلیون تومان اعلام شده است که حدود  ۷ میلیون تومان از تیپ ۳ گران تر است و بر اساس اعلام مسئولان آرین موتور با استقبال بسیار گسترده خریداران تیپ ۳ مواجه شده است.این خودرو علاوه بر امکان خرید نقدی و مشارکتی ۱۲۰ روزه با سود مشارکت ۳۰ درصد به صورت اقساطی ۱۲ ماهه بدون بهره یا ۲۴ ماهه با کارمزد ۱۴ درصد نیز قابل عرضه به مشتریان است.

پیش پرداخت در نظر گرفته شده برای این مدل در طرح ۱۲ ماهه ۱۳۱٫۶میلیون تومان و ۲۴ ماهه ۱۲۸٫۳ میلیون تومان است.تحویل اوتلندر تیپ ۵ ، ۳۰ روز کاری اعلام شده است.

اوتلندر تیپ ۳ نیز با قیمت ۲۱۱٫۹ میلیون تومان با تحویل فوری به صورت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴۴ ماهه با بهره ۱۴ درصد قابل انتخاب است.
مدل جدید ASX فیس لیفت به عنوان یکی از جدیدترین کراس اوور های بازار ایران که با قیمت نقدی ۱۷۳٫۹ میلیون تومان عرضه می شود ، در طرح اقساطی ۱۲ ماهه بدون بهره با پیش پرداخت حدود ۱۰۰ میلیون تومان قابل انتخاب است و برای متقاضیان خرید مشارکتی ۱۲۰ روزه این خودرو سود مشارکت ۳۰ درصدی در نظر گرفته شده است.

لنسر تیپ ۴ نیز با قیمت نقدی ۱۳۶٫۸ میلیون تومان در شرایط فروش اقساطی ۱۲۲ ماهه بدون بهره با پیش پرداخت ۷۷٫۷ میلیون تومان عرضه می شود و پیش پرداخت فروش اقساطی ۲۴ ماهه این خودرو ۶۴ میلیون تومان است.

حضور پررنگ آرین موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان

میتسوبیشی لنسر تیپ ۴ را قسطی بخرید + جدول

آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو اصفهان از 5 بهمن ماه

حضور رامک خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان

حضور ایران خودرو با محصولات جدید در نمایشگاه خودرو اصفهان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی