پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای چینی بازار- جک j5-کرمان موتور

شرایط فروش خودروهای چینی بازار + جدول

با توجه به اقبال گسترده خودروهای چینی در بازار و نزدیک شدن به روزهای داغ بازار خودرو، شرکت های تولید کننده خودروهای چینی شرایط فروش متنوعی برای محصولاتشان ارائه کرده اند که در اینجا مجموعه ای از این شرایط فروش ها را در اختیارتان می گذاریم.  شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی خود را فقط […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۹ بهمن ۱۳۹۵

با توجه به اقبال گسترده خودروهای چینی در بازار و نزدیک شدن به روزهای داغ بازار خودرو، شرکت های تولید کننده خودروهای چینی شرایط فروش متنوعی برای محصولاتشان ارائه کرده اند که در اینجا مجموعه ای از این شرایط فروش ها را در اختیارتان می گذاریم.

 شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی خود را فقط برای لیفان X50 و X60 و همچنین جک J5 اتوماتیک ادامه داده و در شرایط ایجاد شده توسط این شرکت با پیش پرداخت های متفاوت امکان خرید خودروهای جک و لیفان این شرکت را تا سقف ۳۶۶ ماه امکان پذیر می باشد. اکثر محصولات این شرکت به صورت یک ماهه آماده تحویل خواهند بود که به شرح جدول زیر می باشند.

شرکت مدیران خودرو طبق روال قبل خودروهای خود را بصورت اقساطی منعطف مطابق با شرایط مشتری به فروش می رساند که در جدول زیر شرایط فروش خودروهای چری آورده شده است. فردا منتظر اعلام شرایط خودروهای MVM از مدیران خودرو باشید.

خودروسازی راین هم که توسط شرکت پرستوی آبی ارگ ، خودرو وولکس C30 اتوماتیک و دنده ای و راین وی ۵ خود را با شرایط اقساطی بفروش می رساند و جداول فروش خود را به تازگی به روز کرده و کلیه محصولات خود را در جدول جای داده است. نرخ تسهیلات در شرایط اعلام شده ۱۸ و ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است و تحویل خودروها بصورت فوری انجام می شود.

شرکت مدیا موتورز نیز شرایط جدید را برای خودروهای MG GT خود اعلام نموده و در شرایط اعلام شده سایر خودروهای خود را بصورت اقساطی بدون کارمزد با تحویل کوتاه مدت به فروش می رسانند.

جدول شرایط فروش خودروهای چینی به شرح زیر است:

 

فروش ويژه محصولات جدید ایران خودرو به مناسبت دهه فجر

جشنواره فروش محصولات پارس خودرو (دهه مبارک فجر)

رنو سیمبل را زیر قیمت بخرید

شرایط فروش قطعی بی وای دی S6 اعلام شد+ جدول (بهمن 95)

فروش اقساطی لیفان X60 اتوماتیک آغاز شد (بهمن 95)

جشنواره فجر سایپا از فردا به مدت محدود آغاز می شود (بهمن 95)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی