پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ناوگان اتوبوسرانی تهران

تسهیلات شرکت واحد اتوبوسرانی برای تشییع شهدای آتشنشان

شرکت واحد اتوبوسرانی از پیش‌بینی تسهیلات برای رفاه حال شرکت کنندگان جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر شهداء و جانباختگان حادثه پلاسکو خبر داد. به نقل از ایسنا، در اطلاعیه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از آتش نشان و جانباختگان عزیز  آمده است: «جهت رفاه حال شرکت کنندگان در […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

شرکت واحد اتوبوسرانی از پیش‌بینی تسهیلات برای رفاه حال شرکت کنندگان جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر شهداء و جانباختگان حادثه پلاسکو خبر داد.

به نقل از ایسنا، در اطلاعیه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از آتش نشان و جانباختگان عزیز  آمده است:

«جهت رفاه حال شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهداء و جانباختگان حادثه پلاسکو که در مورخه 11/11/95 از مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار میگردد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت از ساعت 6 صبح همان روز از محل های مشروحه زیر نسبت به انتقال شهروندان به محل برگزاری مراسم اقدام خواهد کرد:

سامانه یک اتوبوسرانی : چهارراه تهرانپارس- پایانه آزادی

سامانه 2 اتوبوسرانی: پایانه خاوران – میدان خراسان- شهرک شهید بروجردی- 13 آبان ( پیروزی).

سامانه 3 اتوبوسرانی: میدان رسالت – میدان تجریش – میدان نبوت – شهرک شهید محلاتی – فلکه اول و دوم تهرانپارس – جماران – لویزان – حکیمیه.

سامانه 4 اتوبوسرانی: میدان راه آهن – بازار دوم نازی آباد – ابوذر – جلیلی- خزانه بخارایی.

سامانه 5 اتوبوسرانی: میدان صادقیه – شهرک شهید باقری- اکباتان – میدان آذری- یافت آباد – شهرک ولیعصر – تهرانسر- خلیج فارس.

سامانه 6 اتوبوسرانی: خانی آباد – پایانه شهید سروری- فلکه اول دولت آباد- پارکینگ شهرری.

لازم به ذکر است تعداد کافی اتوبوس در محل مصلی پیش بینی شده تا شرکت کنندگان را به بهشت زهرا(س) منتقل و در پایان مراسم نیز آنان را از قطعه 50 به مبادی اولیه بازگردانند .»

ادامه محدودیت های ترافیکی چهارراه استانبول تا اطلاع ثانوی

آشنایی با جزییات دوربین های کنترل ترافیکی پایتخت

اتوبوس 2 طبقه روباز در تهران رونمایی شد

۵ خط اتوبوس در مناطق ۱۸ و ۲۲ راه اندازی می‌شود

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی