پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS3

رونمایی آرین موتور از DS3 در نمایشگاه تهران

کوچک ترین محصول DS قرار است به یکی از بزرگ ترین اتفاقات نمایشگاه خودرو تهران تبدیل شود. DS3 سطح متفاوتی از ویژگی های لوکس را به کلاس هاچ بک های مینی آورده. کلاسی که این روزها در ایران در حال متنوع شدن است و آتش رقابت در آن زبانه می کشد. DS3 را می توان […]

javankhodro
شنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

کوچک ترین محصول DS قرار است به یکی از بزرگ ترین اتفاقات نمایشگاه خودرو تهران تبدیل شود. DS3 سطح متفاوتی از ویژگی های لوکس را به کلاس هاچ بک های مینی آورده. کلاسی که این روزها در ایران در حال متنوع شدن است و آتش رقابت در آن زبانه می کشد. DS3 را می توان در سه کلمه شیک، مدرن و راحت خلاصه کرد.

گفتنی است DS3 دو رکورد هم در کارنامه‌اش دارد؛ سال 2013 این فرانسوی به تنهایی 40% بازار فروش خودروهای کوچک لوکس اروپا را در اختیار داشت. رکورد دیگر این خودرو در حجم صندوق است که بیشترین میزان را درمیان همکلاسانش دارد. DS3 دارای یک پیشرانه 1200 سی سی توربو با یک گیرباکس 6 سرعته تیپ ترونیک دبل کلاچ است و فعلا قرار است نسخه سقف ثابت آن در ایران عرضه شود.

DS3 توسط آرین موتور تابان (نماینده رسمی DS در ایران) در اولین روز نمایشگاه خودرو تهران مورخ سه شنبه 26 بهمن ماه رونمایی خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی