پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واژگونی_اتوبوس

واژگونی اتوبوس در یزد

یک دستگاه اتوبوس ولوو با 28 نفر مسافر در میبد واژگون گشت. خوشبختانه واژگونی اتوبوس کشته ای نداشته است و به جز 6 نفر باقی مصدومان سرپایی درمان شده اند. به نقل از فارس، مدیر مرکز کنترل عملیات سازمان امداد و نجات (مرتضی مرادی‌پور) از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری ولوو در میبد در استان […]

سهیل زنگنه
پنجشنبه - ۱۸ تیر ۱۳۹۴

یک دستگاه اتوبوس ولوو با 28 نفر مسافر در میبد واژگون گشت. خوشبختانه واژگونی اتوبوس کشته ای نداشته است و به جز 6 نفر باقی مصدومان سرپایی درمان شده اند.

به نقل از فارس، مدیر مرکز کنترل عملیات سازمان امداد و نجات (مرتضی مرادی‌پور) از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری ولوو در میبد در استان یزد خبر داد.

وی گفت: این اتوبوس با 28 سرنشین در ساعت 3:20 امروز در استان یزد و کمربندی غربی میبد روبروی پارک الغدیر واژگون شده است.

مدیر مرکز کنترل عملیات سازمان امداد و نجات افزود: مسافران این اتوبوس دچار جراحت شده بطوریکه 6 نفر آنها به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: مابقی مسافران بصورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفتند.

وی، علت حادثه را خواب‌آلودگی و سرعت بالای راننده و انحراف از جاده و سقوط از پل اعلام کرد و به رانندگان اتوبوس‌های مسافربری توصیه کرد: هنگام خستگی و خواب‌آلودگی از رانندگی پرهیز کنند.

در حوادث رانندگی که از ابتدای اردیبهشت ماه 94 تاکنون در محورهای مختلف استان فارس روی داده، سه نفر کشته و 56 نفر مصدوم شدند.

برچسب‌ها : اتوبوستصادفحادثه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی