پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS3_نمایشگاه خودرو تهران-1

رونمایی از DS3 در نمایشگاه خودرو تهران

آرين موتور تابان در اولين روز نمايشگاه خودرو تهران از محصول جديدي در بازار خودروهاي پريميوم به نام DS3 رونمايي كرد. (گزارش 3) شركت آرين موتور قيمت اين هاچ بك لوكس را ١٣٦ ميليون و ٩٠٠ هزار تومان تعيين كرده است. خريداراني كه در نمايشگاه قصد خريد اين خودرو را دارند مي توانند از تخفيف […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

آرين موتور تابان در اولين روز نمايشگاه خودرو تهران از محصول جديدي در بازار خودروهاي پريميوم به نام DS3 رونمايي كرد. (گزارش 3)

شركت آرين موتور قيمت اين هاچ بك لوكس را ١٣٦ ميليون و ٩٠٠ هزار تومان تعيين كرده است. خريداراني كه در نمايشگاه قصد خريد اين خودرو را دارند مي توانند از تخفيف ويژه ١ درصدي بهره مند شوند.

علي شكوهي مدير بازاريابي آرين موتور در نشست خبري كه در حضور خبرنگاران برگزار شد، با بيان اينكه سال آينده سال گسترش بازار خودروهاي لوكس DS خواهد بود، به اين نكته اشاره كرد كه اين خودرو از نظر موقعيت حضور در بازار منحصر به فرد است و تنها خودرو پريميوم در كلاس B است.

DS3_نمایشگاه خودرو تهران-4

خريداران از همين امروز مي توانند هم در نمايشگاه و هم در خانه DS تهران به خريد اين خودرو اقدام كنند.

همچنين امكان كاستومايز اين خودرو براي خريداران در نظر گرفته شده تا بتوانند رنگ بدنه، تودوزي و آپشن هاي خاص را به سليقه خود سفارش دهند. بديهي است در صورت سفارش زمان بيشتري براي تحويل خودرو نياز است.

DS3_نمایشگاه خودرو تهران-3

آرين موتور تلاش مي كند تا در سال جاري تعدادي DS3 به مشتريان تحويل دهد. اما مسلما بخش عمده تحويل ها در سال ٩٦ خواهد بود.

DS3_نمایشگاه خودرو تهران-2

مشخصات فنی DS3

دارای یک پیشرانه 1200 سی سی توربو با یک گیرباکس 6 سرعته تیپ ترونیک دبل کلاچ است و فعلا قرار است نسخه سقف ثابت آن در ایران عرضه شود.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی