پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 7

مدیران خودرو و رونمایی از تیگو 7 در نمایشگاه تهران + عکس

مدیران خودرو در سالن اصلی نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در کنار وارداتی ها غرفه داشت و در روز اول از جدیدترین شاسی بلند خود یعنی چری تیگو7 رونمایی کرد. تیگو 7 از یک موتور 1500 سی سی توربوشارژ و یک گیرباکس اتوماتیک دوکلاچه بهره می برد و قرار است در سال 96 به بازار […]

javankhodro
جمعه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵

مدیران خودرو در سالن اصلی نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در کنار وارداتی ها غرفه داشت و در روز اول از جدیدترین شاسی بلند خود یعنی چری تیگو7 رونمایی کرد. تیگو 7 از یک موتور 1500 سی سی توربوشارژ و یک گیرباکس اتوماتیک دوکلاچه بهره می برد و قرار است در سال 96 به بازار ایران عرضه شود. هنوز قیمت دقیقی برای تیگو 7 اعلام نشده، اما به گفته اعضای شرکت برچسب قیمتی حدود 120 میلیون تومان خواهد خورد.

دعوت از X33 سواران در روز دوم نمایشگاه

مدیران خودرو که در تدارک مراسم مخصوص هواداران و باشگاه مشتریان MVM پیشتاز است، در روز دوم نمایشگاه از مشتریان X33 جدید دعوت به عمل آورد تا از تهران به نمایشگاه بیایند و چند ساعتی را میهمان مدیران خودرو باشند. یکی از طرفداران پر و پا قرص X33 که هر سه نسل این خودرو را در زمان خودر خریداری کرده به خبرنگار جوان خودرو گفت: نسل اول X33 در شرایطی به بازار آمد که هیچ شاسی بلند ارزان قیمتی در بازار نبود و انگیزه خریداران را تقویت می کرد. کیفیت قابل قبول و سطح مطلوب خدمات پس از فروش باعث شد تا نسل دوم و سوم آن را با توجه به ارتقای ظاهری و فنی و همچنین اتوماتیک شدن گیرباکس خریداری کنم و اکنون از هواداران آن هستم.

یکی دیگر از خریداران نیز عنوان کرد: بعد از مدتها جستجو، بنا به درخواست خانواده ام برای خرید یک خودروی شاسی بلند با قیمت مناسب و همچنین تحقیق از آشناها به این نتیجه رسیدم که X33 جدید بخرم و تا الان از انتخابم راضی هستم.

مدیران خودرو در پایان مراسم، لوح و هدایایی به رسم یادبود به میهمانان X33 سوار تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید:

طرح فروش و جایگزینی نو با کارکرده محصولات مدیران خودرو

مدیران خودرو از MVM X33 S جدید پرده برداشت

تست فنی MVM X33 جدید در جاده و پیست + آلبوم تصاویر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی