پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برلیانس C3 کراس

برلیانس C3 کراس سال آینده در بازار ایران

شرکت پارس خودرو قصد دارد سال آینده نسخه کراس از هاچ‌بک H320 را با نام برلیانس C3 کراس به بازار عرضه کند. به نظر می‌رسد برلیانس C3 کراس که برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی 1394 مشهد به نمایش در آمده بود، در حال گذراندن مراحل نهایی تولید است. روز گذشته یک نمونه قرمز رنگ از این […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۴ اسفند ۱۳۹۵

شرکت پارس خودرو قصد دارد سال آینده نسخه کراس از هاچ‌بک H320 را با نام برلیانس C3 کراس به بازار عرضه کند.

به نظر می‌رسد برلیانس C3 کراس که برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی 1394 مشهد به نمایش در آمده بود، در حال گذراندن مراحل نهایی تولید است.

روز گذشته یک نمونه قرمز رنگ از این محصول در محوطه پارس خودرو مشاهده شده است. محافظ‌های پلاستیکی مشکی رنگ دور چرخ‌ها، جلوپنجره لانه زنبوری، رینگ‌های جدید و بزرگ‌تر ، دیفیوزرهای نقره‌ای رنگ عقب و جلو، ریل‌های سقفی، سقف مشکی رنگ و همچنین نوشته Cross3 روی درهای جلو، مهم‌ترین تفاوت‌های ظاهری این خودرو با نمونه هاچ‌بک است.

برلیانس C3 کراس با همان پیشرانه 1.5 لیتری با توان 105 اسب بخار به بازار عرضه خواهد شد. شنیده‌ها حکایت از این دارند که این محصول تنها با جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک راهی ایران می‌شود.

هنوز اطلاعات دقیقی از زمان عرضه و قیمت این خودرو منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد با قیمتی بالاتر از H320 اتوماتیک راهی بازار شود. از رقیب‌های مستقیم این خودرو در بازار ایران می توان به رنو ساندرو استپ‌وی، دانگ‌فنگ H30کراس و لیفان X50 اشاره کرد.

منتظر برلیانس C3 در بازار ایران باشید

فروش نوروزی محصولات سایپا

رونق در قلمرو خودروهای ارزان قیمت بازار ایران (اختصاصی)

فروش 5500 دستگاه ساندرو استپ وی ظرف یک ساعت!

گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولید داخل

برلیانس با 3 ستاره کیفی تولید می شود

انتقال خط تولید برلیانس سری H200 از سایپا به پارس خودرو

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی