پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بهمن دیزل

گرهمایی مشتریان ایسوزو با پیمایش یک میلیون کیلومتر + تصاویر

گردهمايي مشتريان كاميونت هاي ايسوزو با پیمایش یک میلیون کیلومتر در هتل آكادمي ملي المپيك تهران برگزار شد. در این مراسم جمعی از مدیران بهمن دیزل، ‌مدیران ژاپنی ایسوزو، نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش و برخی مشتریان حضور داشتند. در اين همايش تعدادي از مشتريان كاميونت هاي ايسوزو كه خودروهاي آنها بيش از […]

javankhodro
جمعه - ۶ اسفند ۱۳۹۵

گردهمايي مشتريان كاميونت هاي ايسوزو با پیمایش یک میلیون کیلومتر در هتل آكادمي ملي المپيك تهران برگزار شد. در این مراسم جمعی از مدیران بهمن دیزل، ‌مدیران ژاپنی ایسوزو، نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش و برخی مشتریان حضور داشتند. در اين همايش تعدادي از مشتريان كاميونت هاي ايسوزو كه خودروهاي آنها بيش از يك ميليون كيلومتر پيمايش دارند، شركت كردند.

ميرحكيم حسيني مدير عامل شركت بهمن ديزل در این مراسم ضمن اشاره به اینکه کیفیت ایسوزو تبلیغ نیست، بلکه یک واقعیت است، گفت: جرقه برگزاري اين مراسم از مراجعه يكي از مشتريان خوب ما زده شد كه كيلومتر خودروي به حدود يك ميليون كيلومتر رسيده بود و هنوز از نظر فني نياز به تعمير اساسي نداشت. وي ادامه داد: خوشبختانه كيفيت بالاي محصولات بهمن ديزل و استهلاك پايين آنها باعث شده مشتريان ما  از خريد محصولات راضي باشند. گاهي محصولات با قيمت پايين در بازار وجود دارد اما نكته اينجاست كه هزينه تعمير و نگهداري آن خودروها بالاست.

وي در ادامه گفت: پيمايش يك ميليون كيلومتر در شرايط آب و هوايي مختلف و بدون تعمير اساسي فني خودرو عدد بسيار خاصي است که تنها با كيفيت ساخت و البته نگهداري صحيح حاصل مي شود. ISUZU محصول کشور ژاپن است و در حال حاضر شرکت‌هایی هستند که تعداد بالاتر از 1500 دستگاه ایسوزو از ما خریداری کرده اند.

بهمن دیزل

یکی از مديران شركت ايسوژاپن نيز در سخناني نحوه همكاري اين كمپاني ژاپني با بهمن ديزل را مثبت ارزيابي كرد و گفت: در ايران پتانسيل هاي بالايي وجود دارد كه ما ميل داريم در چهارچوب همكاري با بهمن ديزل به سمت استفاده از آن حركت كنيم. ايسوزو در ١٠٠ كشور جهان داراي بازار فروش است و در ٤٠ كشور جهان رتبه اول بازار را در اختيار دارد كه ايران يكي از آن بازارهاست و بهمن ديزل حدود ٧٠ درصد سهم بازار در ايران را در اختيار دارد.

وي در ادامه افزود:  تا به حال بيش از ٧٥ هزار ايسوزو از سال ٧٢ تا به حال در ايران به فروش رسيده است و در حال رسيدن به ٨٠ هزار دستگاه هستيم. وي تاكيد كرد به زودي كاميون FBZ  با ظرفیت 26تن  را هم به بازار معرفي خواهيم كرد.

داوود عاطفي نژاد از شهر شیراز به نمايندگی از رانندگان و مشتريان ايسوزو در اين مواسم به حاضرين گفت: من به نمايندگي از همكارانم از بهمن ديزل تشكر مي كنم كه خودرويي با اين كيفيت در اختيار مشتريان قرار داده است.  من بیش از یک میلیون کیلومتر طی 8 سال با ایسوزو رانده ام اما تا به حال در جاده نمانده ام و حتی موتور کامیونت ام تعمیر اساسی نشده است.

در پايان اين نشست هدايايي به رسم یادبود، به مالكين خودروهاي ايسوزو اهدا شد.

گالری عکس ها:

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی