پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چانگان_cs35-سایپا کاشان

شرایط فروش چانگان CS35 به مناسبت نوروز

چانگان CS35 برای سبد نوروزی سایپا انتخاب شده است و علاقه مندان می توانند به صورت نقد و یا پیش فروش این خودرو را خریداری کنند. این شاسی بلند چینی که به تازگی وارد سبد خودرویی سایپا شده است با قیمت 64 میلیون و 26 هزار تومان عرضه شده است و در صورت خرید نقدی […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۷ اسفند ۱۳۹۵

چانگان CS35 برای سبد نوروزی سایپا انتخاب شده است و علاقه مندان می توانند به صورت نقد و یا پیش فروش این خودرو را خریداری کنند.

این شاسی بلند چینی که به تازگی وارد سبد خودرویی سایپا شده است با قیمت 64 میلیون و 26 هزار تومان عرضه شده است و در صورت خرید نقدی این خودرو در بازه ای کمتر از 30 روز به شماتحویل داده خواهد شد.

پیش فروش :

برای پیش خرید چانگان CS35 نیز می توانید 35 میلیون تومان واریز کرده و مابقی را در هنگام صدور دعوتنامه پرداخت نمایید. خودرو در اردیبهشت و خرداد 96 آماده تحویل خواهد بود و سود مشارکت این خرید نیز 20 درصد در نظر گرفته شده است.

پیش فروش اعتباری:

سایپا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در صورت تمایل به خرید چانگان CS35 از تسهیلات اعطایی این خودروساز نیز استفاده کنید.

تسهیلات 25 و 30 میلیون تومانی به شما پیشنهاد شده است و شما تنها کافی است 30 یا 35 میلیون تومان پیش پرداخت وارزی نمایید تا با استفاده از تسهیلات سایپا، از سواری با این شاسی بلند لذت ببرید.

نرخ سود این تسهیلات 21 درصد و زمان بازپرداخت برای شما 12، 18 و 24 ماه در نظر گرفته شده است. موعد تحویل این خودرو در روش اعتباری بهار و تابستان 96 خواهد بود.

چانگان بزرگترین خودروساز چینی

چانگان Cs35 دوستدار محیط زیست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی