پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا یدک

فروش و نصب قطعات آپشن‌ محصولات سایپا با گارانتی سایپا یدک

قائم مقام مدیرعامل سایپا یدک از آغاز فروش و نصب قطعات آپشن‌ خودروهای سواری با گارانتی سایپا یدک در تعمیرگاههای مرکزی و شبکه نمایندگی‌ها خبر داد. رمضان شرقی با اعلام این خبر افزود: بزرگترین مزیت نصب آپشن در نمایندگی‌های مجاز سایپا، برخورداری  قطعات آپشن از گارانتی و برقراری گارانتی خودرو می‌باشد؛ ضمن اینکه این قطعات همگی […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

قائم مقام مدیرعامل سایپا یدک از آغاز فروش و نصب قطعات آپشن‌ خودروهای سواری با گارانتی سایپا یدک در تعمیرگاههای مرکزی و شبکه نمایندگی‌ها خبر داد.

رمضان شرقی با اعلام این خبر افزود: بزرگترین مزیت نصب آپشن در نمایندگی‌های مجاز سایپا، برخورداری  قطعات آپشن از گارانتی و برقراری گارانتی خودرو می‌باشد؛ ضمن اینکه این قطعات همگی استاندارد بوده و از اعتبار بالایی برخوردارند. علاوه بر این کیفیت قطعات آپشن ارائه شده همگی مورد تایید مهندسی و کیفیت سایپا یدک قرار گرفته است.

قائم مقام مدیرعامل سایپا یدک تاکید کرد: یکی از نیازهای مشتریان، تامین اقلام با کیفیت آپشن بوده تا گارانتی خودروی آنها را تحت الشعاع قرار ندهد. لذا سایپایدک بنا بر سیاست تامین خواسته مشتریان و حرکت در مسیر خواسته‌های مشتری، اقدام به نصب قطعات آپشن در مراکز مجاز خود نموده است. از سوی دیگر سایپا یدک به رونق کسب و کار شبکه نمایندگی‌ها نیز توجه داریم و از این بابت، خدمات نوین دیگری در شبکه نمایندگی‌های سایپا شکل گرفته است.

شرقی ادامه داد: مشتریانی که برای نصب آپشن به نمایندگی‌‌ها مراجعه می‌کنند با تنوع بالا در محصولات روبرو هستند ضمن اینکه قیمت‌ها نیز رقابتی و متناسب با کیفیت محصولات است. همچنین اکثر محصولاتی که ارائه می‌شوند انحصاری هستند.

وی گفت: به منظور رفاه حال مشتریان، امکان نصب سفارشی قطعات برای خودرو مشتری وجود دارد به این معنا که بر اساس سفارش مشتری، می‌توان قطعه‌ای را به صورت ویژه تهیه کرد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا یدک یادآور شد: نصب قطعات آپشن در فاز اول از شانزدهم اسفند ماه در ۴ تعمیرگاه مرکزی سایپایدک آغاز شده و در سال ۹۶ در فاز دوم نمایندگی‌ها و عاملیت‌ها نیز اقدام به نصب قطعات آپشن خواهند کرد. ضمن اینکه در آینده نزدیک فروش اینترنتی قطعات آپشن نیز آغاز خواهد شد.

آمادگی نمایندگی‌های سایپا برای سرویس‌های دوره‌ای قبل از سفر

مراسم رونمایی کوییک محصول جدید سایپا + تصاویر

سایپا یدک و طرح ویژه خدمات بهار تا بهار

کوییک ، عضو جدید خانواده ایکس 200

برلیانس C3 رقیبی جدید برای لیفان X50

تولید انبوه سراتو آپشنال آغاز شد + قیمت و امکانات جدید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی