پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جشن همدلی پرشیا خودرو

جشن همدلی پرشیا خودرو برگزار شد

در راستای مسئولیت اجتماعی، جشن همدلی پرشیا خودرو با همکاری در امور خیریه، توسط این شرکت برگزار شد. پرشیا خودرو ، نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و در ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود و در ادامه فعالیت‌های خیریه‌ای که پیش از این نیز شاهد آن بودیم، در مراسم پایان سال خود […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

در راستای مسئولیت اجتماعی، جشن همدلی پرشیا خودرو با همکاری در امور خیریه، توسط این شرکت برگزار شد.

پرشیا خودرو ، نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و در ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود و در ادامه فعالیت‌های خیریه‌ای که پیش از این نیز شاهد آن بودیم، در مراسم پایان سال خود میزبان مسئولین بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان و کمیته امداد امام خمینی (ره) بود.

 در تاریخ 20 اسفند ماه، هتل اسپیناس پالاس تهران میزبان جشن همدلی پرشیاخودرو بود. در این جشن که همزمان با مراسم پایان سال همکاران شرکت پرشیا خودرو برگزار شد، شاهد حضور کارمندان این شرکت و مهمانان ویژه و مسئولین بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان و کمیته امداد امام خمینی (ره) بودیم.

جشن همدلی پرشیا خودرو

پرشیاخودرو با سابقه دیرینه در زمینه امور خیریه، اخیرا در اوایل اسفند ماه به‌عنوان یکی از اسپانسرهای اصلی جشنواره عیدانه بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان حاضر شد که از تاریخ سوم اسفند ماه به مدت 3 روز برگزار شد. در این مراسم نیز پرشیاخودرو با دعوت از بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان و کمیته امداد امام خمینی (ره) به جشن همدلی خود، فصلی جدید از مسئولیت اجتماعی خود را با آن‌ها آغاز کرد.

علاوه بر این، در جشن همدلی پرشیا خودرو شاهد تقدیر از کارمندان نمونه سال این شرکت نیز بودیم. پاداش کارمندان نمونه شرکت پرشیا خودرو سفر به مرکز آموزشی BMW بود تا سطح بالایی از دوره‌های آموزشی تخصصی را تجربه کنند. حضور خواننده محبوب کشور آقای روزبه نعمت‌اللهی گرمای خاصی به این جشن بخشید. در کنار این مراسم، پرشیا خودرو چند دستگاه از نسل جدید BMW 730Li را نیز به نمایش گذاشته بود.

پلاک ملی برای ب ام و سری 7 جدید -از این ب ام و لوکس بیشتر بدانید

نسل جدید ب ام و سری 7 رونمایی شد+قیمت و شرایط فروش

قیمت ب ام و های مدل 2017 در گمرک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی