پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امداد ایران خودرو

خدمات رسانی نوروزی ایران خودرو ادامه دارد.

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) با همکاری شرکت امدادخودرو ایران، خدمات رسانی نوروزی ایران خودرو را از چهارشنبه مورخ 25 اسفندماه 1395 آغاز کرده است و تا روز سه شنبه مورخ 15 فروردین 1396 ادامه خواهد داد. با توجه به افزایش حجم سفرهای نوروزی، شرکت ایران خودرو نیز متناسب با آن، 2093 […]

سهیل زنگنه
پنجشنبه - ۳ فروردین ۱۳۹۶

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) با همکاری شرکت امدادخودرو ایران، خدمات رسانی نوروزی ایران خودرو را از چهارشنبه مورخ 25 اسفندماه 1395 آغاز کرده است و تا روز سه شنبه مورخ 15 فروردین 1396 ادامه خواهد داد.

با توجه به افزایش حجم سفرهای نوروزی، شرکت ایران خودرو نیز متناسب با آن، 2093 اکیپ امدادرسانی، 411 نمایندگی مجاز و 233 فروشگاه قطعات و لوازم یدکی مجاز را آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم ایران خودرو کرده است لازم به توضیح است که از ابتدای طرح تاکنون   5373 خدمات امدادی در جاده ها به مشتریان ارائه شده است که که قریب به 15 درصد این خدمات به مالکین خودروهای غیر ایران خودرویی ارائه خدمت شده است.
در مسیرهای پرتردد همچون محور تهران – کرج – چالوس، تهران – فیروزکوه، تهران – پلور (هراز) و همچنین تهران – قم نیز پایگاههای ثابت امدادی تدارک دیده است که از ابتدای شروع طرح تا امروز قریب به 700 عدد خدمات امدادی ارائه شده است.
همچنین به منظور کنترل بر عملیات خدمت رسانی، اکیپهای بازرسی به صورت محسوس و نامحسوس نحوه ارائه خدمات را تحت پایش و بررسی قرار داده اند که منجر به خارج شدن یک نمایندگی از جشنواره خدمات نوروزی و برای تعدادی نیز اخطار صادر شده است.
در انتها لازم به یادآوری است که مشتریان محترم می توانند در صورت لزوم درخواستهای خود را از طریق کانالهای ارتباطی گروه صنعتی ایران خودرو یا شماره 096440 اعلام نمایند و قطعاً همکاران رسیدگی لازم را در آن زمینه خواهند داشت.

جوابیه ایساکو به آتش زدن دنا توسط مالک ناراضی

الزام خودرویی‌ها به تضمین خدمات پس از فروش

برگزاری کارگاه “هم اندیشی ارتقای خدمات پس از فروش” توسط ایساکو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی