پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات نگین خودرو (رنو)

فروش ویژه محصولات نگین خودرو (رنو) به مناسبت عید فطر

در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر سال 1394، فروش ویژه محصولات نگین خودرو آغاز شد. شکوهی مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو با اعلام این خبر افزود: همزمان با رسیدن ایام عید سعید فطر و همچنین کاهش نرخ ارز، نگین خودرو فروش ویژه محصولات خود را از روز شنبه مورخ 1394/04/20 در شعب تهران و نمایندگی […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۴

در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر سال 1394، فروش ویژه محصولات نگین خودرو آغاز شد.

    شکوهی مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو با اعلام این خبر افزود: همزمان با رسیدن ایام عید سعید فطر و همچنین کاهش نرخ ارز، نگین خودرو فروش ویژه محصولات خود را از روز شنبه مورخ 1394/04/20 در شعب تهران و نمایندگی های سراسر کشور به صورت نقدی و اقساطی به فروش می رساند.

    وی گفت: عیدی نگین خودرو در پایان ماه مبارک رمضان به دو صورت فروش نقدی و اقساطی به مشتریان ارائه شده است که در طرح فروش نقدی از 5 تا 9 میلیون تومان تخفیف برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

    اکنون در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر فروش اقساطی با دوره بازپرداخت های 12 ماهه، 21 ماهه و 24 ماهه فراهم شده است. شایان ذکر است که برخی از مشتریان نگین خودرو نسبت به تاخیر در پلاک شدن و بدقولی ابراز نارضایتی کرده اند.

    شکوهی در ادامه تصریح کرد: رنو داستر اتوماتیک Exclusive و رنو فلوئنس دنده ای Exclusive از جمله محصولات جدید نگین خودرو  هستند که در این عید خجسته برای اولین بار با شرایط خاص و در تعدادی محدود عرضه می شود. خودرو سفران 2500 سی سی با موتور 6 سیلندر و چند آپشن بیشترین تخفیف در این طرح را به خود اختصاص داده است.

    در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی و قیمت قطعی به فروش می رسند. علاقمندان جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی نگین خودرو  و یا به شعب و نمایندگی های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند.

    همواره زمان تحویل خودرو و تحویل خودرو با رنگ و آپشن های درخواستی موضوعی مورد بحث بوده است که متاسفانه درباره این موضوع هیچ تضمینی ارائه نشده است.

    دیدگاه خود را بنویسید

    نظرات کاربران

    کیوسک مطبوعاتی